MiniGRY
Gorące Informacje:
Bungie opowiada o trudności recenzowania gier sieciowych

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona (PC)


The Witcher: Enhanced Edition (PC)

Okładka Wiedźmin: Edycja RozszerzonaPremiera świat:19 września 2008Premiera polska:19 września 2008Gatunek:Akcja / RPGPlatformy:PC  

Producent:CD Projekt Red StudioWydawca:AtariDystrybutor:CDP.plStrona Domowa:wejdź »
Dodaj kafelek na stronę/forum!
Ocena redakcji:
Recenzja gry
10.0
Popularność:
Na podstawie liczby odwiedzin
100%

Opis gry:

autor opisu:   redakcja miastogier.pl
Śr. długość gry:   67h 39min
Wiedźmin to gra łącząca spektakularne, zapierające dech w piersiach wizualizacje scen akcji oraz skomplikowaną i wciągającą fabułę. Rozgrywka toczy się w świecie stworzonym przez polskiego pisarza fantasy, Andrzeja Sapkowskiego, które książki niemal zawsze stają się bestsellerami. Jego dzieło ma wiele wspólnego z innymi fantastycznymi krainami, równie wiele wyróżnia je jednak z całego tłumu nierzeczywistych miejsc.

Bohaterem gracza jest Wiedźmin - wojownik szkolony od małego i przemieniony przez mutacje i próby. Na życie zarabia on zabijaniem potworów i należy do założonego dawno temu bractwa, którego celem jest ochrona ludzi przed wilkołakami, ożywieńcami i całym szeregiem innych potworów.

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona to zupełnie nowe wydanie gry, zawierające wszystkie dodatkowe elementy, poprawki oraz modyfikacje ulepszające grę m.in.:

* nowe animacje Geralta w scenach dialogowych,
* poprawiona mimika twarzy,
* poprawiony mechanizm walki,
* przyspieszony czas łądowania o 80%,
* nowa torba na składniki chemiczne - nowy inwentarz,
* włączanie/wyłączanie opcji autosave.

W pakiecie dostępne są materiały dodatkowe a w nich:

* narzędzie to tworzenia własnych przygód,
* dwie zupełnie nowe przygody,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny język
Najnowsze wiadomości na temat Wiedźmin: Edycja Rozszerzona:

Recenzja, zapowiedź, kody, poradnik i inne:


Recenzja Wiedźmin: Edycja RozszerzonaRecenzja Wiedźmin: Edycja Rozszerzona (PC)
Gdy Polskę obiegła informacja o wydaniu Edycji Rozszerzonej Wiedźmina, miałem co do tego nieco mieszane odczucia. Choć, bowiem perspektywa jeszcze bardziej udoskonalonego i dopracowanego dziecka...
-Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - problemy, pytania i porady
-Dziesięć najwyżej ocenianych polskich gier według portalu Metacritic.com
-Pliki z gry Wiedźmin: Edycja Rozszerzona
-Rozmowy na temat Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Screeny i filmy z Wiedźmin: Edycja Rozszerzona:


Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - screen - 30.08.2008 - nr. 52958Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - screen - 30.08.2008 - nr. 52959Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - screen - 30.08.2008 - nr. 52960Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - screen - 30.08.2008 - nr. 52961
Top Games - Wiedźmin52 i pół - Ciężko wyżyć z bycia Wiedźminem

Wymagania sprzętowe:

Platforma:PCProcesor:Pentium 4 2.4, 2.4GHzKarta Graficzna:GeForce 6600Pamięć RAM:1GBSystem:Windows XP
Ważne!! Proszę uzupełnić w profilu posiadaną konfigurację komputera. System strony oszacuje wówczas czy gra będzie poprawnie działać na Twoim komputerze!
Wysoką wydajność komputera zapewnią
płyty główne firmy GIGABYTE
Czy wiesz że:
Czy wiesz, że MiastoGier zawiera ranking najlepszych polskich graczy konsoli Xbox 360?
  Polecamy także:

Komentarze do gry Wiedźmin: Edycja Rozszerzona (15 najnowszych):



Dodał: Materdea      @ 08:51, 25.06.2014

Gra odpalona po raz piąty, a klimat obrzeż Wyzimy dalej fenomenalny!

Dodał: shuwar      @ 09:18, 25.06.2014

Gra by naprawdę dużo zyskała gdyby tą szybką podróż miała.

Dodał: lukasrada      @ 11:27, 25.06.2014

Wg niektórych Alvin był tym "głównym" złym, lub też jego przodkiem. Wskazują na niektóre słowa wypowiedziane przez Wielkiego Mistrza, które przypominają te, mówione przez nas Alvinowi oraz naszyjnik z dwimerytu. Chodzi mi o ten, który znajdujemy przy zwłokach Wielkiego Mistrza, a który przypomina ten dany Alvinowi przez Geralta na początku IV aktu. Jednak to tylko przypuszczenia. Ja przeszedłem jedynkę kilka razy, czasem zaczynałem, ale z jakichś powodów przerywałem, ale mimo to ciągle mam ochotę w to grać. Czasami widzę narzekania, że grafika przestarzała, ale jak dla mnie jest ona ciągle dobra.

Dodał: sebogothic      @ 11:50, 25.06.2014

Też sądzę, że IV akt został wciśnięty, by wydłużyć rozgrywkę. Gdy przechodziłem Wiedźmina za pierwszym razem to w tym miejscu zrobiłem sobie chyba z miesięczną przerwę. Klimat jest tam taki nużący, powolny, zniechęcający do gry. Przy późniejszych przejściach jakoś bardziej doceniałem ten akt, także za nawiązania do Balladyny. I już też aż tak bardzo ten etap mnie nie męczył.
Jeśli chodzi o Alvina ukryty tekst, kliknij aby zobaczyć
Za szybką podróżą w obu Wiedźminach jakoś ani razu nie zatęskniłem, bo mapki nie są tam szczególnie rozległe. W W1 są punkty mocy z których możemy skorzystać i przenieść się do laboratorium Kalksteina, chociaż ja chyba z tego ani razu nie skorzystałem. Lubię sobie w erpegach pochodzić nawet gdy znam okoliczne tereny na pamięć, a wszystkie potwory w okolicy są wybite do nogi. Dla mnie wędrówka to część gry, nawet jak mam dostępną szybką podróż albo teleporty to częściej wybieram dojście tam o własnych nogach czy jazdę konno. Wyjątkiem jest ostatnio Two Worlds II gdzie sieć teleportów jest naprawdę gęsta a misje poboczne rozsiane są po całej mapie. Nigdzie też nie mogę znaleźć konia, bo wszystkie poznikały. W pierwszym Two Worlds już więcej czasu spędziłem na koniu, dlatego, że te nie znikały.

Dodał: JackieR3      @ 16:17, 25.06.2014

Cytat: sebogothic
Lubię sobie w erpegach pochodzić nawet gdy znam okoliczne tereny na pamięć, a wszystkie potwory w okolicy są wybite do nogi. Dla mnie wędrówka to część gry, nawet jak mam dostępną szybką podróż albo teleporty to częściej wybieram dojście tam o własnych nogach czy jazdę konno

No właśnie,wędrówka to jeden z głównych powodów dla których gram w RPG-i. Szczęśliwy

Dodał: shuwar      @ 17:48, 25.06.2014

Nie no spoko. Ja nadal wracam do Skyrima żeby sobie pochodzić. Ale nie w tym rzecz. Problem gdy musimy w kółko chodzić od punktu A do punktu B, potem znowu do A i znowu do B i tak kilka razy... to nużące.

Dodał: lukasrada      @ 18:48, 25.06.2014

W W1, gdy przechodziłem go już po raz któryś i wiedziałem, że "ta" misja to tak jak pisaliście bieganie z A do B i tak w kółko to wtedy raczej korzystałem z teleportów (triss, kalkstein, wieża na bagnach), lecz przy normalnych misjach raczej biegałem. Wg mnie IV akt powstał, aby dać odpocząć od tego chaosu jaki mieliśmy w Wyzimie. W końcu tam nas ciągle coś atakowało, jak nie Salamandra to potwory. Rozbawiało mnie w nim wyznanie Abigail (jako guślarki) o skrzacie, który się w niej zabujał i skradzionej uprzęży na kota. Szczerze mówiąc to po przejściu W2 pierwszy raz, miałem wątpliwości czy jest lepszy od W1. Przy przejściu go drugi raz po stronie elfów uznałem, że obie gry są jak dla mnie tak samo dobre, tylko, że dwójka była krótsza. W Skyrimie było o tyle ciekawie, że tam co krok to jakaś jaskinia, młyn, ognisko gigantów itd. Mapa ogromna, a mi się nie chciało szybko przemieszczać zbytnio, bo co krok to coś ciekawego. Misji tyle, że po 1h grania nie wiedziałem, za którą się najpierw zabrać, bo a tu ktoś mnie zaczepił, a to coś usłyszałem i chwila minęła a ja już miałem z 30 questów. Jedyna nużąca mnie rzecz to jaskinie, które w większości miały podobny schemat, a w krasnoludzkich nudziły mnie te roboty. Dopiero kiedy pojawiły się centuriony działo się tam coś ciekawego.

Dodał: novy13      @ 23:30, 04.07.2014

Zagrałem sobie ponownie po 6 latach i po przejściu 2 części oraz przeczytaniu wszystkich książek o wiedźminie gra fabularnie bardzo mi się podoba, grafika jest również fajna ale widzę teraz mnóstwo błędów jakie ma ta gra. Sterowanie (myszką) jest niedociągnięte. Często się nie tyle co zawiesza co zamula i trzeba jakimś ruchem wiedźmina odmulić. Teraz widzę dużo niedociągnieć

Dodał: lukasrada      @ 14:46, 05.07.2014

Nie zauważyłem żadnych zamuleń przy atakach, jedynie kiedy zaczynasz serie ataków, to po pierwszym lub późniejszym uderzeniu jeśli kliknąłeś za wcześnie (zanim kursor w kształcie miecza zmienił się w płonący miecz) to atak zostawał przerwany i tyle. Jak dla mnie może i pomysł z seriami ataków był trochę kiepski, ale ogólnie fajnie się walczyło.

Dodał: novy13      @ 18:40, 05.07.2014

O zamuleniach gry podczas ataków to nie powiem a bardziej podczas chodzenia po mieścinie lub robienia jakiś czynności. Ale w sumie nie ma co się czepiać twórców bo to ich pierwsza tak wielka gra i początek ich wielkiej twórczości.

Dodał: shuwar      @ 07:19, 07.07.2014

Na obecnym sprzęcie zamuleń nie było, ale gra do najlepiej zoptymalizowanych nie należy. Na moim poprzednim sprzęcie, na którym chodził Crysis 2, Hitman Absolution... w W1 nie dało się grać, tak to źle działało Dumny

Dodał: novy13      @ 15:18, 22.07.2014

Teraz muszę podsumować bo po zdenerwowaniu skasowałem całą grę bo miałem problem by zdobyć ostatni safir i wejść do wieży. P zdobyciu i odebraniu kamienia, kamień miałem w kieszeni ale po popłynięciu na bagna safir z kieszeni znikał i tak pare razy aż skończyła mi się rezerwa nerwów. Mam wrażenie że ta wersja rozszerzona jest pełna błędów bo grałem w tą wersję podstawową i raczej tak się nie męczyłem jak w tej.

Dodał: JackieR3      @ 16:23, 22.07.2014

Ja takich problemów nie miałem.

Dodał: shuwar      @ 19:57, 22.07.2014

No ja jakiś bug miałem. Nie pamiętam co to było, ale save wsteczny pomógł.

Dodał: novy13      @ 10:49, 23.07.2014

Ja ciągle coś miałem, a to jakiegoś faceta nie mogłem znaleść (kierowałem sie poradnikiem) a to gadki z daną osobą wogóle nie mogłe podjąć. Wiem że to częściowo moja winna bo np.wcześniej o czymś innym gadałem przez co dana osoba nie podejmuje rozmowy w danym temacie. Postanowiłem sobie jeszcze raz zagrać w tą gre i jakoś z czasem gdzie przeszedłem Wiedźmina 2 i full innych gier tego typu ta gra troche straciła w moich oczach


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto, uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 28.11.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.