Nicolas Games otwiera studio developerskie!

Nicolas Games S. A.

@ 04.04.2008, 22:22
Grzegorz "CzesiuGM" Kopeć
Młody ambitny gracz.
pc, press info


Nicolas Games S.A., zgodnie z długofalowym planem rozwoju, powołuje do życia studio developerskie Nicolas Games Intoxicate, które skupi się na produkcji innowacyjnej gry Afterfall.

Afterfall jest grą z gatunku cRPG (computer Role Playing Game), wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postapokaliptycznym. Jego przedstawiciele to m.in.: serie Fallout oraz S.T.A.L.K.E.R., Gears of War, a wg niektórych także Half-Life 2. Projekt łączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, jak i sprawdzone oraz ergonomiczne rozwiązania. To z całą pewnością największy fanowski projekt w historii światowej branży, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Wokół Afterfalla powstała potężna społeczność, wciąż rosnąca w siłę, rozpoczęta przez Andrzeja Koloskę, który prowadzi projekt do dziś.

Wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji gra, daje możliwość stworzenia i rozwijania bohatera głównego, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanego dotąd wachlarza zachowań. Służy temu kilkanaście modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i ich modyfikacji. Afterfall to setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć, z udziałem pieszych i pojazdów, a i system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów oraz protez.

Najważniejsze cechy gry Afterfall:
- możliwość stworzenia i rozwijania bohatera, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanych dotąd możliwości;
- wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji warstwa fabularna, gdzie każdy wybór pociągnie za sobą konsekwencje;
- setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć;
- system “Dynamicznej Walki Turowej” (Dynamic Turn-based Combat) z udziałem pieszych i pojazdów;
- opcjonalne elementy gry taktycznej i stealth action game;
- system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów i protez;
- około dwustu modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji części z nich;
- doskonałej jakości grafika i realistyczna fizyka, dostępne dzięki nowoczesnemu silnikowi.

Gra wydana zostanie na komputery osobiste, z uwzględnieniem platformy Linux.

Twórcy Afterfalla - grupa Intoxicate Interactive, a obecnie Nicolas Games Intoxicate - stanowili do tej pory niezależną grupę developerów-pasjonatów, pracujących od ponad 3 lat nad projektem - komputerową grą fabularną osadzoną w postatomowej, środkowej Europie. Afterfall zapowiadany był w wielu serwisach internetowych w Polsce i zagranicą, publikowane były także liczne wywiady, m.in. z głównym designerem projektu opublikowany w prestiżowym "RPGCodex".

O dalszych szczegółach projektu oraz dynamicznym rozwoju firmy będziemy informować na bieżąco.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?