W Final Fantasy VII Remake: Rebirth będą tryby 60 FPS oraz 4K
Final Fantasy VII Remake: Rebirth to również szybkie wczytywanie danych oraz wsparcie dla DualSense i 3D Audio.
W sieci pojawiły się nowe informacje na temat Final Fantasy VII Remake: Rebirth. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że w trakcie zabawy będziemy mogli korzystać z dwóch trybów generowania obrazu. Jeden stawiał będzie na wydajność, wyświetlając nawet 60 klatek na sekundę. W drugim będziemy mieć zaś do czynienia z rozdzielczością 4K.
Tryb wydajności poprawi płynność, ale jednocześnie będziemy obserwować niższej jakości modele, tekstury i efekty specjalne. W przypadku trybu nastawionego na grafikę, do 4K podbita zostanie rozdzielczość, a przy okazji ujrzymy wyższej jakości assety. Mają one w pełni wykorzystywać moc drzemiącą w konsoli PlayStation 5.
Final Fantasy VII Remake: Rebirth spożytkuje ponadto wszystkie unikatowe cechy kontrolera DualSense, więc także adaptacyjne spusty i haptykę. Będą one działać całkiem inaczej w trakcie scenek przerywnikowych, eksploracji oraz walki. Każdy z tych aspektów zostanie też wzbogacony przez dźwięk 3D.
Premierę Final Fantasy VII Remake: Rebirth zaplanowano na 29 lutego. Grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 5. W przyszłości możliwa jest też wersja dla innych platform, choć na razie nic konkretnego na temat ewentualnych konwersji nie wiemy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler