Indiana Jones i Wielki Krąg - bat w grze jest w pełni symulowany
Deweloperzy chwalą się zaawansowaną fizyką bata w Indiana Jones i Wielki Krąg. Dzięki temu ma on realistycznie reagować na to, co z nim robimy.
Najnowsze dzieło studia MachineGames i Bethesdy, Indiana Jones i Wielki Krąg, zostało oficjalnie zaprezentowane w trakcie wczorajszego Xbox Developer_Direct. Od tamtej pory regularnie docierają do nas nowe informacje na temat przedsięwzięcia, a tym razem dowiedzieliśmy się, że jego twórcy sporo czasu poświęcili na to, by przygotować odpowiednio realistycznie zachowujący się bat - jeden z ikonicznych przedmiotów Indiego.
"Naszym głównym celem było uczynienie go tak użytecznego i wszechstronnego, jak to tylko możliwe", wyjaśnia reżyser gry, Jerk Gustafsson, w wywiadzie opublikowanym na oficjalnej stronie LucasArts. "Gdy myślisz o bacie, natychmiast do głowy przychodzi Ci poruszanie się z jego wykorzystaniem, huśtanie się oraz wspinaczka. Gdy zaczęliśmy nad nim pracować, skupiliśmy się przede wszystkim na walce, ponieważ wiedzieliśmy, że sprawi nam ona najwięcej problemów"
"Musiał on dobrze działać w walce, ale także sprawdzać się w tandemie z innymi narzędziami, zarówno w starciach wręcz, jak i z wykorzystaniem przedmiotów z wirtualnego świata. Postanowiliśmy pójść w pełni symulowany bat, co było wyzwaniem z technicznego punktu widzenia, ale uzyskaliśmy dzięki temu realistyczne i namacalne narzędzie, co było dla nas tak ważne".
Datę premiery Indiana Jones i Wielki Krąg zaplanowano na bieżący rok, a grać będziemy na PC oraz Xboksach Series X|S. Na razie nie znamy niestety konkretnego terminu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler