Cities: Skylines II będzie otrzymywać aktualizacje nieco wolniej
Deweloperzy uznali, że wolą się skupić na bardziej rozbudowanych łatkach, niż regularnie publikować pomniejsze aktualizacje.
Cities: Skylines II dostępne jest obecnie na komputerach osobistych, a w przyszłym roku pojawi się też na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Premiera na PC nie poszła najlepiej, ale deweloperzy regularnie łatają i usprawniają swoje dzieło rozmaitymi aktualizacjami. Patrząc w przyszłość, patchy będziemy dostawać jednak mniej, aczkolwiek będą one większe.
Szefowa studia Colossal Order, Mariina Hallikainen, opublikowała w sieci wpis na blogu, z którego dowiadujemy się jakie plany deweloper ma na przyszłość. Okazuje się, że postanowiono nieco spowolnić, jeśli chodzi o nadchodzące aktualizacje oraz nową zawartość. Patche mają być rzadsze, ale większe. Opóźniono niestety także premierę narzędzi do modowania.
Ze wspomnianego wpisu wynika, że edytor dla Cities: Skylines II jest nadal przygotowywany i zostanie udostępniony wtedy, gdy wszystkie jego kluczowe elementy będą dostępne. Wciąż trwają prace m.in. nad specjalnym narzędziem do importowania assetów i nikt, nawet w ramach wewnętrznych testów, nie może jeszcze z niego korzystać.
Cities: Skylines II otrzymało w ostatnim czasie kilka aktualizacji, ale w przyszłości łatki będą większe i rzadziej publikowane. Co to znaczy dokładnie? Tego w tym momencie jeszcze nie wiemy.
Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na zakup Cities: Skylines II, koniecznie rzućcie okiem na naszą recenzję. Pamiętajcie ponadto o spojrzeniu na wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler