EA Sports FC 24 z ponad 14 milionami graczy po czterech tygodniach od premiery
EA Sports FC 24 może się pochwalić ponad 14 milionami aktywnych kont po miesiącu od premiery.
Firma Electronic Arts udostępniła aktualne informacje na temat popularności EA Sports FC 24 w miesiącu premiery gry.
Wydawca w maju ubiegłego roku ogłosił, że kończy blisko 30-letnią współpracę z organizacją FIFA i planuje uruchomienie nowej marki piłkarskiej w postaci EA Sports FC. Gra zadebiutowała we wrześniu i w pierwszym tygodniu dostępności przyciągnęła ponad 11,3 miliona graczy na całym świecie, w tym za pośrednictwem EA Play, jak podaje Electronic Arts.
W opublikowanych w środę wynikach zysków za drugi kwartał EA podało, że w ciągu pierwszych czterech tygodni od globalnej premiery gra miała już ponad 14,5 miliona aktywnych kont.
"Udany start EA Sports FC stanowi ogromne osiągnięcie" - powiedział prezes Electronic Arts podczas konferencji online dotyczącej wyników sprzedażowych firmy.
To jest dowodem, iż rebranding najpopularniejszej gry piłkarskiej się udał. Gracze nie zwracają uwagi na nazwę, idą za tradycją i jakością, a EA Sports dowiozło w przypadku ich nowej, starej, marki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler