Sam Lake, twórca Alan Wake II, chciałby stworzyć duże, wysokobudżetowe mroczne fantasy
Sam Lake chciałby w przyszłości stworzyć wysokobudżetowe, mroczne fantasy w dużym świecie.
Dyrektor kreatywny Remedy, Sam Lake, powiedział, że chciałby stworzyć szaloną, wysokobudżetową grę fantasy w stylu mrocznego gotyku. W nowym wywiadzie dla GQ weteran branży został zapytany, czy po kilkudziesięciu latach kariery w grach chciałby zrobić w życiu coś jeszcze.
"Czy chciałbym robić kiedykolwiek coś innego? Tak. Nadal myślę, że to zrobię" - powiedział. "Przyjdzie czas, kiedy przejdę na emeryturę. Jedną z takich rzeczy byłaby ta szalona, wysokobudżetowa, mroczna gotycka fantasy, której nie zrobiłem…".
Sam Lake przez dziesięciolecia pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Remedy Entertainment, pracując nad seriami Max Payne, Alan Wake, Quantum Break i Control. Co ciekawe, udostępnił przed laty swoją twarz modelowi Maxa Payne'a i regularnie zajmuje się scenariuszami swoich produkcji.
Mroczne fantasy z pewnością byłoby czymś zupełnie nowym dla twórcy gier akcji oraz science-fiction. Z jego umiejętnościami, wyczuciem stylu oraz naciskiem na narrację i oprawę graficzną potencjalna gra mogłaby być znakomitym dark fantasy.
Alan Wake II został wydany w piątek na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC za pośrednictwem Epic Games Store. Naszą recenzję gry już wkrótce przeczytacie na łamach portalu. Póki co, gdybyście byli zainteresowani wersją dla blaszaków, rzućcie okiem na wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler