Premiera Immortals of Aveum opóźniona
Studio Ascendant postanowiło dać swoim deweloperom nieco więcej czasu na dopracowanie Immortals of Aveum. Obsuwa premiery nie jest na szczęście jakoś duża.
Immortals of Aveum miało zadebiutować w przyszłym miesiącu, a konkretniej 20 lipca. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, studio Ascendant postanowiło dać swoim deweloperom nieco więcej czasu i przesunęło termin wydania gry. W efekcie Immortals of Aveum trafi w nasze ręce dopiero 22 sierpnia. Grać będziemy wówczas na komputerach osobistych - zerknijcie na wymagania - oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5.
"Ostatnie informacje na temat gry udowodniły nam to, co czuliśmy wcześniej: Immortals of Aveum to coś wyjątkowego. Aby w pełni zrealizować naszą wizję, damy sobie kilka dodatkowych tygodni, a w efekcie premiera będzie miała miejsce we wtorek 22 sierpnia. Zyskamy dzięki temu czas, by bardziej dopieścić grę, ukończyć optymalizowanie na wszystkich platformach i zaliczyć mocny debiut. Zarówno dla Was, jak i dla nas, chcemy to zrobić dobrze", powiedział prezes studia, Bret Robbins.
Więcej informacji na temat Immortals of Aveum będziemy mieć dla Was oczywiście w nadchodzących tygodniach. Tytuł opracowywany jest od pięciu lat, a powstaje on na silniku Unreal Engine 5.1. Wykorzystuje też wiele z jego najnowszych rozwiązań, dzięki czemu powinniśmy otrzymać naprawdę efektownie wyglądający projekt. Z wcześniejszych doniesień wynika, że Immortals of Aveum będzie całkiem długą grą.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler