Dla twórców The Last of Us Part 1 problemy z wersją PC są priorytetem

Ekipa ze studia Naughty Dog przygotowuje kolejne aktualizacje The Last of Us Part 1. W tym tygodniu dostaniemy aż dwie.

@ 04.04.2023, 14:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Dla twórców The Last of Us Part 1 problemy z wersją PC są priorytetem

Studio Naughty Dog śledzi wszystkie portale społecznościowe, wyłapując informacje na temat błędów, które dostrzegli gracze w The Last of Us Part 1. Twórcy priorytetyzują usunięcie wszystkich niedociągnięć i obiecują, że dopiero, gdy projekt działał będzie należycie, zajmą się innymi kwestiami, w tym m.in. optymalizacją dla Steam Decka.

"Mimo że wiemy, iż wielu z Was chciałoby zagrać w The Last of Us Part 1 na Steam Deck, priorytetem jest dla nas obecnie poczynienie odpowiednich poprawek i przygotowanie aktualizacji. Dopiero wtedy przejdziemy do procesu weryfikacji. Będziemy Was informować o rozwoju sytuacji ze Steam Deckiem, ciągle ulepszając wersję dla PC", napisali deweloperzy na Twitterze.

Twórcy przygotowują się oczywiście do premiery kolejnych aktualizacji. Najpierw w sieci pojawi się hotfix, mający usunąć najbardziej dokuczliwe błędy. Będzie on dostępny jutro. Na piątek przewidziano natomiast udostępnienie większej aktualizacji, likwidującej kolejne niedociągnięcia.

Jeśli rozważacie zakup The Last of Us Part 1 na PC, koniecznie zerknijcie na jego wymagania sprzętowe. Może warto też chwilę poczekać, aż Naughty Dog upora się z poprawkami.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   19:35, 04.04.2023
Szybko im to idzie. A może chłopaki mieli już wszystko przygotowane przed premierą, wrzucone bugi do gry i patche do nich. Po co? Żeby spanikowane kierownictwo mające przed oczami przykład CD Project naciągnąć na nadgodziny. Zadziorny Puszcza oko
0 kudosRonaldo_   @   07:36, 05.04.2023
Nie licząc długiego ładowania shaderów, to gra chodziła mega w porządku. Teraz po tych paru łatkach jest znacznie lepiej.