Final Fantasy XVI to wiele godzin scenek przerywnikowych
Deweloperzy Final Fantasy XVI przygotowali rozbudowany scenariusz, w którym przerywniki stanowią znaczną część zabawy.
Final Fantasy XVI będzie jedną z największych odsłon popularnej serii Square Enix. Wyczekiwany przez graczy projekt pojawi się w sprzedaży w czerwcu, a w sieci ostatnio pojawiło się sporo informacji na jego temat. Informacji, które - rzecz jasna - na bieżąco Wam przekazujemy.
Istotną rolę w Final Fantasy XVI odgrywać będzie oczywiście fabuła. Tę deweloperzy przedstawiają głównie za sprawą scenek przerywnikowych. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, na potrzeby gry nagrano tych scenek aż 11 godzin. Co istotne, mówimy tu wyłącznie o głównym wątku fabularnym. Gdy dodamy aktywności poboczne, wynik ten istotnie rośnie.
"Jedno co było dla nas istotne, to opowiedzenie kompletnej opowieści, od początku do końca i myślę, że to nam się udało", powiedział Naoki Yoshida. "Aby to zrealizować, przygotowaliśmy ponad 11 godzin scenek przerywnikowych dla samego głównego wątku fabularnego, a wszystkie wpletliśmy niezauważenie w grę, bo korzystamy z silnika graficznego".
Biorąc pod uwagę powyższe, a także wcześniejsze doniesienia o tym, że przejście głównego wątku fabularnego powinno pochłonąć około 40 godzin naszego wolnego czasu, scenki przerywnikowe stanowią dość znaczną część całej narracji, co nie powinno zaskakiwać fanów dzieł Square Enix.
Premierę Final Fantasy XVI zaplanowano na 22 czerwca, wyłącznie na PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler