DON’T NOD przygotowuje wysokobudżetową grę RPG akcji

Ekipa odpowiedzialna za Vampyr ponownie spróbuje nas porwać do wykreowanego przez siebie świata RPG. Na razie nie wiemy jednak czy to kontynuacja Vampyr, czy coś całkiem nowego.

@ 20.02.2023, 09:39
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

DON’T NOD przygotowuje wysokobudżetową grę RPG akcji

Studio DON’T NOD specjalizuje się w tzw. samograjach, czyli interaktywnych filmach przygodowych, w których najważniejsza jest interakcja z postaciami niezależnymi, konwersacje oraz fabuła. Kilka lat temu ekipa weszła też w gatunek action RPG, czego efektem było całkiem udane Vampyr. Na tym jednym projekcie deweloperzy nie zamierzają na szczęście poprzestawać.

DON’T NOD ujawniło, że pracuje obecnie nad całkiem nową grą RPG akcji, w tym momencie zwaną Project 12. Jako że nie mamy tytułu, detali też w zasadzie brak. Twórcy zdradzili jedynie, że będzie to coś bardziej rozbudowanego od Vampyr, oferującego więcej mechanik rozgrywki i bardziej angażujące opowieści. Jako że mówimy o grze z kategorii AAA, mamy się też spodziewać wysokiej jakości oprawy audio-wizualnej.

Project 12 nie ma jeszcze daty premiery, ale mamy się go spodziewać najwcześniej w 2025 roku. Będzie ono prawdopodobnie dostępne na komputerach osobistych oraz konsolach obecnej generacji. Aby przygotować grę, studio zwiększyło swój kapitał o 40 milionów euro. Tylko dzięki dodatkowym pieniądzom firmie uda się przygotować przedsięwzięcie.

Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że DON’T NOD chce pomiędzy 2023, a 2025 rokiem wydać w sumie 8 tytułów. Sześć jest opracowywanych wewnętrznie, a kolejne dwa to dzieła zewnętrznych deweloperów. Odpowiadają za nie ekipy Tiny Bull Studios oraz Studio Tolima. Więcej informacji będziemy mieć dla Was niebawem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosroxa175   @   11:42, 20.02.2023
Ambitne plany, że aż tyle gier planują, ale oby każda z nich utrzymywała wysoki poziom. Uśmiech