Atomic Heart bez ray-tracingu na konsolach obecnej generacji
Chodzi na szczęście o wydanie premierowe Atomic Heart. Śledzenie promieni być może zostanie dodane po premierze.
Za nieco ponad tydzień w sklepach zadebiutuje dość unikatowe i nieźle zapowiadające się Atomic Heart. Mieszanka FPS'a i elementów RPG może przyciągnąć do siebie spore grono graczy, a my właśnie dowiedzieliśmy się na co mogą liczyć... albo inaczej - czego zabraknie - w wydaniu przeznaczonym dla konsol obecnej generacji.
Ekipa Wccftech rozmawiała z założycielem studia Mundfish, odpowiedzialnego za Atomic Heart, Robertem Bagratunim. W trakcie wywiadu deweloper potwierdzi, że Atomic Heart na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S zadebiutuje bez wsparcia dla technologii ray-tracingu. Niestety nie ujawniono czy wsparcie zostanie dodane później.
Atomic Heart zaoferuje na sprzęcie obecnej generacji tylko jedno ustawienie graficzne. Dzięki niemu projekt będzie działać w dynamicznym 4K oraz z płynnością 60 klatek na sekundę. Mówimy tu oczywiście o konsolach PS5 i Xbox Series X. Na Xbox Series S będziemy się bawić w 1080p i przy 60 FPSach.
Premiera Atomic Heart zaplanowana została na 21 lutego. Grać będziemy wówczas na PC, Xboksach oraz PlayStation. jeśli rozważacie zakup wydania dla blaszaków, rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler