Reżyser Elden Ring wyjaśnia dlaczego gry From Software są trudne
Co istotne, From Software nie zamierza obniżać poziomu trudności w kolejnych grach. Będzie on nadal wyśrubowany.
Elden Ring to gra trudna - jak na gatunek soulslike przystało. Deweloperzy przedsięwzięcia, studio From Software, nigdy nie kryło się z tym, że tworzy projekty wymagające, bo, jak przyznaje reżyser Elden Ring, Hidetaka Miyazaki, to część ich tożsamości.
Hidetaka Miyazaki rozmawiał niedawno z redakcją New Yorkera, a podczas konwersacji został poruszony temat wysokiego poziomu trudności Elden Ring oraz innych produkcji opracowanych przez From Software. Miyazaki powiedział, że gry From Software są trudne, bo nadaje to rozgrywce znaczenia. Ekipa nie zamierza z tego zrezygnować.
"Zawsze staramy się iść do przodu, ale w naszych grach trud nadaje znaczenia doświadczeniu. Nie jest to coś, z czego będziemy w stanie zrezygnować w tym momencie. To nasza tożsamość", powiedział deweloper, po czym wspomniał o graczach, którzy próbują stawić czoła wyzwaniu, ale w pewnym momencie rezygnują.
"Szkoda mi osób, które uważają, że moje gry są zbyt trudne. Chciałbym, aby jak największa liczba graczy była w stanie doświadczyć radości z pokonywania trudności".
Elden Ring dostępne jest już w sklepach. Jeśli rozważacie jego zakup, koniecznie zerknijcie na naszą recenzję oraz na wymagania sprzętowe wersji przeznaczonej dla komputerów osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler