Gran Turismo 7 będzie oferowało tryby wydajności oraz ray-tracingu
Wygląda na to, że w Gran Turismo 7 będziemy mogli grać w dwóch trybach.
Studio Polyphony Digital informowało jakiś czas temu, że Gran Turismo 7 korzystać będzie z Ray Tracingu, tyle tylko, że wyłącznie w powtórkach. Z najnowszych doniesień wynika jednak, że zaawansowana technologia generowania oświetlenia oraz cieni dostępna będzie ogólnie. W ustawieniach znajdziemy dwa tryby wyświetlania obrazu.
Gran Turismo 7 zostanie pokazane w trakcie State of Play. Już teraz do sieci wyciekły jednak niektóre detale dotyczące projektu. Pojawiły się one na greckiej stronie GameOver. Wynika z nich, że nowe dzieło Polyphony Digital będzie oferowało dwa tryby wizualne. Jeden, który pozwoli grze osiągnąć 60 klatek na sekundę. Drugi, w którym zobaczymy nieco mniej klatek, ale także ray-tracing.
Premierę Gran Turismo 7 zaplanowano na 4 marca, a grać będziemy wówczas wyłącznie na PLayStation 4 oraz PlayStation 5. Wspomniane tryby wyświetlania obrazu dostępne będą oczywiście wyłącznie na PlayStation 5, bo "czwórka" na to nie pozwala.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler