Star Wars: Battlefront 2 - deweloperzy modyfikują system mikropłatności

Dzisiejsza aktualizacja sprawia, że nieco łatwiej można zarobić.

@ 05.12.2017, 11:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Star Wars: Battlefront 2 - deweloperzy modyfikują system mikropłatności

Premiera Star Wars: Battlefront 2 za nami. Ze względu na kontrowersje związane ze skrzynkami, produkcja na pewno straciła na sprzedaży, ale Electronic Arts na szczęście nie zamierza sprawy zmieść pod dywan. Deweloperzy projektu, studio DICE, przygotowują już nowy, bardziej przyjazny graczowi system.

Co konkretnie wydawca ma na myśli? Tego niestety nie wiemy. Właśnie dowiedzieliśmy się jednak, że za sprawą dzisiejszej aktualizacji w grze zmieniono szybkość pozyskiwania wirtualnej waluty. Zwiększono m.in. kwotę, jaka przydzielana jest za każdą ukończoną rundę oraz maksymalny limit kredytów za wygrane w trybie Arcade. Do tej pory było to 500, a teraz jest 1500.

"Dziś udostępniliśmy aktualizację zawierającą zmiany w ekonomii oraz progresji. Choć to tylko niewielkie kroki w stronę znacznie większych wyzwań, niektóre są już gotowe i dostępne od dzisiaj", czytamy w komentarzu od Electronic Arts.

Z notki dowiedzieliśmy się również, że samo codzienne logowanie zapewnić powinno więcej elementów umożliwiających crafting Kart Gwiezdnych - koniecznych do progresji w Battlefront II. Dzięki temu gracze "powinni szybciej dotrzeć do miejsca, w którym chcą być, jeśli chodzi o crafting oraz rozwój bohatera".

Dzisiejsza aktualizacja trafia do nas na moment przed premierą pierwszego darmowego rozszerzenia dla Star Wars: Battlefront 2. Jego debiut ustalono na dzień 5 grudnia, a zawartość ma nawiązywać do filmu Ostatni Jedi.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   15:14, 05.12.2017
Pytanie, czy faktycznie to są wszystkie zmiany, czy po cichu przemycono jakieś inne, jak choćby ostatnio było w Destiny, gdzie gra oszukiwała na punktach doświadczenia. Jeśli to ma tak wyglądać, to chyba wolałbym model płatnych dodatków z jedynki...