Mass Effect: Andromeda będzie działał w 30 klatkach na obu konsolach PlayStation 4
PlayStation 4 Pro nie przełożyło się na większą ilość wyświetlanych klatek w grze Mass Effect: Andromeda.
Ponad dwukrotnie większą moc obliczeniowa konsoli PlayStation 4 Pro nie przyczyni się do wyświetlania większej ilości klatek na sekundę w grze Mass Effect: Andromeda, przynajmniej nie w przypadku urządzeń Sony. Tytuł będzie działał przy 30 fpsach zarówno na oryginalnym modelu PlayStation 4, jak i na tym ulepszonym z dopiskiem Pro.
Nie ulega wątpliwości, że mimo takiej samej ilości klatek na obu urządzeniach, nadchodzące dzieło studia BioWare będzie stabilniej funkcjonowało na zapowiedzianym wczoraj PlayStation 4 Pro. Choć teoretycznie mocniejsze wnętrze powinno dostarczyć zwiększoną miarę płynności, nie będzie tak z grą Mass Effect: Andromeda, której pierwszy materiał z rozgrywki dostarczyła impreza PlayStation Meeting 2016. Zmiany najpewniej będą widoczne natomiast w samej oprawie wizualnej.
Przekonamy się o tym jednak dopiero po premierze nowego sprzętu. Zgodnie z zapowiedziami, PlayStation 4 Pro trafi do sklepów 10 listopada.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler