Pawilon Medyczny z BioShock odtworzony przy użyciu Unreal Engine 4

BioShock, choć zadebiutowało lata temu, wciąż potrafi oczarować.

@ 21.04.2016, 13:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Pawilon Medyczny z BioShock odtworzony przy użyciu Unreal Engine 4

Są na tym świecie gry tak unikatowe, że jak ktoś raz zagrał, na zawsze będzie pamiętał. Jedną z nich jest - bez wątpienia - BioShock. Wykreowane na potrzeby projektu podwodne miasto Rapture jest tak wyjątkowe, że do dnia dzisiejszego mało który tytuł pochwalić może się równie porywającymi lokacjami.

Jedną z miejscówek dostępnych w produkcji niejaki Ross Littlejohn odtworzył z użyciem silnika Unreal Engine 4. Mężczyzna jest artystą 3D, specjalizującym się w tworzeniu lokacji. Pochodzi on z Wielkiej Brytanii, a na przygotowanie tego, co widzicie poniżej potrzebował mniej więcej 3-4 miesięcy.

Tekstury plakatów oraz muzyka zostały pobrane z pierwowzoru, natomiast całą resztę stworzył Littlejohn. Ciekawe czy odświeżone wersje BioShock, wciąż niepotwierdzone oficjalnie, prezentować się będą równie urokliwie. Jak myślicie, jest na to szansa?


Sprawdź także:
BioShock

BioShock

Premiera: 21 sierpnia 2007
PC, PS3, XBOX 360, MOB

BioShock to duchowy spadkobierca legendarnych System Shocków - kapitalnych miksów horroru, pierwszoosobowej strzelanki i RPG, które pod wieloma względami zrewolucjonizowa...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?