Pawilon Medyczny z BioShock odtworzony przy użyciu Unreal Engine 4
BioShock, choć zadebiutowało lata temu, wciąż potrafi oczarować.
Są na tym świecie gry tak unikatowe, że jak ktoś raz zagrał, na zawsze będzie pamiętał. Jedną z nich jest - bez wątpienia - BioShock. Wykreowane na potrzeby projektu podwodne miasto Rapture jest tak wyjątkowe, że do dnia dzisiejszego mało który tytuł pochwalić może się równie porywającymi lokacjami.
Jedną z miejscówek dostępnych w produkcji niejaki Ross Littlejohn odtworzył z użyciem silnika Unreal Engine 4. Mężczyzna jest artystą 3D, specjalizującym się w tworzeniu lokacji. Pochodzi on z Wielkiej Brytanii, a na przygotowanie tego, co widzicie poniżej potrzebował mniej więcej 3-4 miesięcy.
Tekstury plakatów oraz muzyka zostały pobrane z pierwowzoru, natomiast całą resztę stworzył Littlejohn. Ciekawe czy odświeżone wersje BioShock, wciąż niepotwierdzone oficjalnie, prezentować się będą równie urokliwie. Jak myślicie, jest na to szansa?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler