Firewatch w 1080p oraz 30 fps na PlayStation 4
Sean Vanaman uchylił rąbka tajemnicy względem płynności Firewatch na konsolach PlayStation 4.
Firewatch to dobrze prezentujący się tytuł, który na półkach sklepowych zagości 9 lutego 2015 roku.
Za grę odpowiada niewielkie studio Campo Santo, utworzone przez pięciu panów: Jake'a Rodkin, Seana Vanaman, Nelsa Anderson, Olly'ego Moss oraz Chrisa Remo. Dwie pierwsze osoby możecie kojarzyć dzięki ich pracy włożonej w firmę Telltale Games.
Sean Vanaman, zapytany przez portal GamingBolt o płynność z jaką pośmigamy w Firewatch, odpowiada tymi słowami:
" Definitywnie, gra będzie działać w rozdzielczości 1080p. Przy mojej ostatniej rozgrywce miałem 30 fps na sekundę. To nie jest shooter z szybką akcją, więc 60 klatek nie jest aż tak istotne. Nie ma tu żadnych eksplozji, którymi można by się zachwycać".
Jeśli zaś chodzi o wydanie Firewatch na Xboksa One, Vanaman nie przekreśla pomysłu całkowicie. Możliwe, że w przyszłości otrzymamy omawiany produkt również na konsolę Microsoftu. Developer zaznacza jednak, że Campo Santo jest niewielkim studiem i taki projekt mógłby zająć nieco czasu. Tym bardziej, że równolegle do wersji na PlayStation 4, zadebiutuje także edycja przeznaczona z myślą o blaszakach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler