Call of Duty: Black Ops III zarabia 550 mln dolarów w trzy dni
Black Ops III największą premierą w kategorii "rozrywka" w 2015 roku!
Activision może mieć powody do zadowolenia. Pewniak w ich tegorocznym kalendarzu wydawniczym, gra Call of Duty: Black Ops III, stał się największą premierą w branży rozrywki, generując zysk na poziomie 550 mln dolarów w ciągu 3 dni obecności na rynku. Wystarczyło to by zdetronizować dotychczasowego lidera, film Jurassic World.
Ostatnio tak pokaźne sukcesy seria świętowała w 2012 roku, kiedy to debiutowało Call of Duty: Black Ops II. Kontynuacja podserii od Treyarch cieszy się więc wyraźnym powodzeniem wśród graczy, wypracowując wyniki znacznie lepsze, niż odsłony Ghosts czy zeszłoroczne Advanced Warfare.
"Call of Duty: Black Ops III jest większą premierą niż jakakolwiek gra, film czy inne źródło rozrywki w tym roku. Ale co najważniejsze, nasi fani czerpią jeszcze więcej rozrywki z marką, niż kiedykolwiek wcześniej. Na potwierdzenie mogę powiedzieć, że ludzie grają w Black Ops III dłużej, niż w jakąkolwiek wcześniejszą odsłonę Call of Duty [najpewniej chodzi o liczbę przegranych godzin w ciągu pierwszych 3 dni od premiery - dop. red.]" - chwali się Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing.
Call of Duty: Black Ops III debiutowało 6 listopada na PC, PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One. Gra może pochwalić się średnią ocen na poziomie 83 punktów (dane z metacritic.com). Naszą recenzję przeczytacie niebawem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler