Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.05 dostępny na PC

Studio CD Projekt RED w pocie czoła łata grę Wiedźmin 3: Dziki Gon, czego efektem jest kolejny duży patch.

@ 05.06.2015, 21:00
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.05 dostępny na PC

Studio CD Projekt RED w pocie czoła łata grę Wiedźmin 3: Dziki Gon, czego efektem jest kolejny duży patch. Poprawia on sporo irytujących niedociągnięć, ale też wprowadza kilka mniej lub bardziej istotnych zmian. Warto więc zapoznać się z poniższą listą.

Wyłączono nieskończone odradzanie się niektórych utopców (poprawka exploita).
Poprawiono dystrybucję punktów doświadczenia otrzymanych po ukończeniu zadania poniżej poziomu bohatera.
Kupcy będą od teraz oferować więcej rodzajów broni.
Zmieniono ceny map, które mogą być nabyte u kupców.
Uproszczono schematy tworzenia przedmiotów.
Gracze nie będą mieć już możliwości kupowania muszli, aby sprzedawać perły za wyższą cenę (poprawka exploita).
Zwiększono różnorodność przedmiotów do znalezienia podczas eksploracji gry.
Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.
Sklepy będą od teraz oferować broń na lub ponad poziomem
gracza.
Nieznacznie zmniejszono ilość złota możliwą do znalezienia w skrzyniach i po pokonaniu potworów.
Wprowadza Bydlęce Siły Zbrojne.
Gracze będą odtąd mogli ulepszać swoje kamienie runiczne.
Zmniejszono częstotliwość pojawiania się niektórych grup NPC.
Geralt nie będzie już mieć możliwości zapalenia świeczek nieopodal skrzyń lub innych interaktywnych elementów.
Poprawiono płynność kamery.
Poprawki w modelu jazdy konnej.
Poprawiono błąd, którzy uniemożliwiał odbijanie strzał jeśli gracz był daleko od strzelającego.
Poprawki społeczności żyjących w grze.
Wiele mniejszych poprawek w systemie walki.
Geralt będzie odtąd tracił punkty życia jeśli jego poziom toksyczności przekroczy 80% (zgodnie z pierwotnymi założeniami).
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia.
Poprawiono ruchy Geralta, szczególnie podczas pływania.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi opuszczenie tonącej łodzi podczas celowania z kuszy.
Poprawki błędów regeneracji zdrowia Geralta.
Poprawiono losowo zablokowanie czynności podczas rozgrywki.
Naprawiono rzadki błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia po szybciej podróży.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.05 dostępny na PC
Drobne poprawki językowe w podpowiedziach.
Dodano tryb dla osób, mających problemy z rozróżnianiem barw. Opcja dostępna w menu gry.
Poprawiono możliwość zminimalizowania gry za pomocą Alt+Tab.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne zamknięcie procesu gry, gdy użytkownik nie posiadał zainstalowanego XAUDIO.
Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra zawieszała się podczas wgrywania zapisanego stanu rozgrywki.
Poprawiono brakujące tłumaczenia w niektórych wersjach językowych.
Ciri nie może odtąd odblokowywać punktów szybkiej podróży.
Poprawiono zachowanie żagli, gdy kamera jest oddalona od łodzi.
Poprawiono wydajność w scenach i scenkach przerywnikowych.
Naprawiono mrugające chmury i mgłę na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
Naprawiono błąd, który umożliwiał Geraltowi przenikanie przez ściany w Novigradzie.
Usunięto podwójny dźwięk występujący podczas wchodzenia na niektóre typy powierzchni.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zapaść się pod ziemię, niedaleko Kaer Gelen.
Powiększono niektóre elementy interfejsu i HUDa.
Poprawiono wiele błędów panelów interfejsu.
Drobne poprawki interfejsu w grze karcianej Gwint.
Ulepszono rozmieszczenie HUDa dla ekranów o proporcjach 21:9, 4:3 oraz 5:4.
Dodano możliwość wyłączenia informacji na ekranie o przebiegu walki oraz plakietek nad NPC.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.05 dostępny na PC
Wyłączono również komunikat o zmianie kontrolera.
Dodano informacje i wpisy do dziennika o nowych DLC.
Naprawiono błąd sprawiający iż niektóre receptury nie wyświetlają się w panelu alchemii, jeśli gracz posiada pierwszy poziom tych receptur.
Poprawki rozłożenia klawiszy.
Dodano nowe filtry dla paneli alchemii i tworzenia przedmiotów.
Poprawiono dobór ścieżki dźwiękowej w niektórych lokacjach.
Poprawiono błąd uniemożliwiający wejście w interakcję z niektórymi przedmiotami podczas zadania “Stosy Novigradu”.
Poprawiono błąd uniemożliwiający bieganie po wykonaniu zadania “Po omacku”.
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Ósmym w zadaniu “Władca Undvik”.
Zmniejszono liczbę potworów Dzikiego Gonu pojawiających się podczas rozgrywki Ciri: “Ucieczka z moczarów”.
Naprawiono błąd, który czasem sprawiał, że Keira Metz znajdowała się pod powierzchnią ziemi podczas zadania “Po omacku”.
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektóre akcje podczas zadania “Najciemniej jest pod latarnią”.
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację portalu podczas zadania “Po omacku”.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w ruinach zamku Tuirseach.
Geralt będzie odtąd mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że Roche nie pojawiał się przy Drzewie Wisielców podczas zadania “Oko za oko”.
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę lub interakcję z niektórymi NPC.
Poprawiono błąd, który mógł sprawić, że syreny w zadaniu “Władca Undvik” mogły być nieśmiertelne.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli używać pewnych przedmiotów po wykonaniu zadania "Śmiertelne grzechy".

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.05 dostępny na PC
Poprawiono błąd, który sprawiał, że niektórym graczom wyświetlał się nieskończony ekran ładowania podczas zadania "Królewski Gambit".
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom progresje po wybraniu jednej z opcji dialogowych podczas rozmowy z Dijkstrą w zadaniu "Skarb Hrabiego Reuvena".
Poprawiono błąd, który spraiwał, że Simun mógł się nie pojawić podczas zadania "Niespłacony dług".
Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik nie był agresywny po zastosowaniu przynęty podczas zadania "Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu".
Poprawiono błąd, który sprawiał, że skrzekacz nie był agresywny podczas zadania "Zlecenie: Skrzekacz".
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał pewne czynności podczas zadania "Mistrz areny".
Poprawiono błąd, który sprawiał, że wilki nie były widoczne podczas wykonywania zadania "Zlecenie: Tajemnicze ślady".
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie szybkiej podróży.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał interakcję z Hattorim podczas zadania “Miecze i Pierogi”.
Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom progresję podczas zadania "Spis cudzołożnic".
Poprawiono błąd, który permanentnie pozostawiał w dzienniku wpis na temat zadania "Represje w Novigradzie".
Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory pojawiały się wewnątrz budynku podczas zadania "Powrót na Krzywuchowe Moczary".
Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".
Poprawiono błąd podczas zadania "Opium dla ludu", który umożliwiał graczom zabicie potwora dwukrotnie.
Dodano mechanizmy umożliwiające zdobycie kart Gwinta od Dijkstry i Lamberta, gdy ci nie są już obecni w grze.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że Triss zatrzymywała się na schodach po scence przerywnikowej w zadaniu "Teraz albo nigdy".
Poprawiono błąd, który sprawiał, że Ermion nie może opuścić obszaru Lugos podczas zadania "Słoneczny kamień".

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPokora   @   22:58, 05.06.2015
Spory patch, spory. I należycie. Nadal dużo do poprawienia, ale cieszy mnie, że tak się chłopaki przykładają. Przeszedłem już najnowszego wieśka i czekam na rozszerzenia. Do tego czasu dużo się jeszcze poprawi jak widzę. A jak wyjdzie RedKit... dusza się cieszy na tą myśl ^ ^
0 kudosshuwar   @   22:59, 05.06.2015
Ale jeszcze raz to powiem: gra jest olbrzymia, usterki się zdarzają i obawiałem się, że będzie ich masa a tu... nie ma ich jakoś przesadnie dużo, a do tego reakcja z wydawaniem poprawek - no, możemy być przykładem dla innych (w sensie kraju, w którym gra powstała).
0 kudosDawidci   @   02:14, 06.06.2015
Ładnie wprowadzają poprawki, spokojnie w sierpniu będę mógł sobie zagrać ze wszystkimi DLCkami i bez większych bugów Szczęśliwy
0 kudosMicMus123456789   @   17:21, 06.06.2015
Teraz już nie muszę się przybliżać do monitora by przeczytać list w ekwipunku Dumny
0 kudosgacek79   @   13:00, 07.06.2015
Kolejny bug z bombą dwimerytową. Po użyciu bomby Geraltowi blokują się umiejętności rzucania znaków. Da się odblokować dopiero po kolejnym odpaleniu bomby dwimerytowej i wejściu w trujący obłok...
0 kudosdvmax   @   13:31, 07.06.2015
Wszystko ładnie i pięknie ale skąd można pobrać powyższego patch'a.
0 kudosDirian   @   13:47, 07.06.2015
Cytat: dvmax
Wszystko ładnie i pięknie ale skąd można pobrać powyższego patch'a.

Jeżeli gra nie zaktualizowała się sama, to odpalasz GOG Galaxy, wybierasz Wiedźmina i tam przy "Play" masz też "More". Klikasz to "More" ==> "Download Extras", no i tam masz patch do pobrania.
0 kudosvoltan91   @   14:08, 07.06.2015
Ale tych dziwnych przycinek podczas chodu konia nie poprawili.
0 kudosdvmax   @   14:08, 07.06.2015
Fajnie - tylko, że ta opcja jest nie aktywna.
0 kudosDirian   @   15:08, 07.06.2015
Cytat: dvmax
Fajnie - tylko, że ta opcja jest nie aktywna.

A wpisałeś w GOG Galaxy kod znajdujący się na końcu instrukcji?
0 kudosdvmax   @   21:43, 08.06.2015
Ano - jak by Ci to powiedzieć - po wpisaniu wszystko jasne - dzięki.
0 kudosshuwar   @   07:16, 09.06.2015
Uśmiech Nie czytamy instrukcji?
Ale fakt, te instrukcje, to coraz mniejsze i sam już się muszę zmuszać by rzucić okiem na to co tam naskrobano. Zakładam domyślnie, że nic wartościowego tam nie znajdę. W przypadku W3 były ciekawe informacje, szczególnie przy kodach Uśmiech
0 kudosIgI123   @   16:35, 09.06.2015
Czy tylko ja mam tak że po tym patchu jakoby czas ładowania gry mi się zwiększył?
0 kudosshuwar   @   18:30, 09.06.2015
Nie, u mnie bez zmian. Ładuje się ekspresowo (Zwykły HDD)
0 kudosEsoxman   @   23:37, 13.06.2015
Ktoś wie gdzie znaleźć bombę dwimerytową albo jej schemat? Muszę się kruca pozbyć tego buga z niemożliwością rzucania znaków...
Dodaj Odpowiedź