Zaginięcie Ethana Cartera znalazło 50 tysięcy nabywców w ciągu 2 tygodni
Zespół The Astronauts poinformował o wynikach sprzedaży swojego debiutanckiego projektu Zaginięcie Ethana Cartera.
Dirian @ 11.10.2014, 19:45
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Zespół The Astronauts poinformował o wynikach sprzedaży swojego debiutanckiego projektu Zaginięcie Ethana Cartera. Tytuł może nie bije rekordów sprzedaży, ale 50 tysięcy opchniętych kopii w ciągu 2 tygodni obecności na rynku to dobry wynik dla gry indie.
O fakcie Astronauci poinformowali na swoim Facebooku i Twitterze. Nie sprecyzowano czy mowa tylko o wydaniu cyfrowym, czy też w wynik należy wliczać również pudełkowe kopie.
"Plan był taki, żeby sprzedać się jak Gone Home, a więc 50K w miesiąc. Bo to wtedy świetna trajektoria na resztę życia gry, nawet jeśli to tylko okruszki z pańskiego stołu przy Goat Simulator. Udało się w dwa tygodnie (okay, dwa tygodnie i jeden dzień). Mam nadzieję, że kolejna gra Fullbrighta [twórcy Gone Home - dop. red.] sprzeda 50K w tydzień, i tak będziemy wspólnie pchali ten narracyjny wózek do przodu." - napisał Adrian Chmielarz na Facebooku.
Zaginięcie Ethana Cartera debiutowało 25 września, jedynie na PC. Naszą recenzję przeczytacie w tym miejscu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler