Gloria Victis - polskie MMO otrzymało system craftingu

Polskie studio Black Eye Games, pracujące obecnie nad grą MMO Gloria Victis, wyjawiło szczegóły majowej aktualizacji 0.

@ 30.05.2014, 14:04
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc

Gloria Victis - polskie MMO otrzymało system craftingu

Polskie studio Black Eye Games, pracujące obecnie nad grą MMO Gloria Victis, wyjawiło szczegóły majowej aktualizacji 0.0.6.7, która wprowadziła m.in. system craftingu. Rzecz jasna to jedna z wielu nowości o których przeczytacie w dalszej części niniejszej informacji.

Nowa opcja umożliwia wytwarzanie różnych przedmiotów, ale należy pamiętać, że nie jest to w pełni ukończony system, który do czasu premiery gry będzie stale rozwijany. Obecnie, jak zapewniają twórcy, "jest to ledwie ułamek procenta możliwości, jakie otrzymają w wersji finalnej".

Zmiany objęły także ekonomię produkcji, która docelowo ma być kreowana przez samych graczy. W związku z tym twórcy usunęli większość przedmiotów sprzedawanych przez postacie NPC, a w przyszłości ich stoiska zostaną zastąpione kramami użytkowników Gloria Victis.

Aktualizacja dodała także nowe tereny oraz wprowadziła wiele poprawek eliminujących wybrane błędy i usprawniających działanie gry. Pełna rozpiskę zmian znajdziecie w tym miejscu.

Gloria Victis - polskie MMO otrzymało system craftingu
Gloria Victis - polskie MMO otrzymało system craftingu

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLysander   @   14:21, 30.05.2014
Szkoda, że wielkie niezależne projekty powstają tak powoli Smutny
0 kudosnolfe   @   15:58, 30.05.2014
Obawiam się, że może nie przetrwać starcia z Kingdom Come Deliverance, ale życzę chłopakom jak najlepiej.
0 kudossebogothic   @   16:01, 30.05.2014
Przecież to dwie różne gry.
0 kudosMicMus123456789   @   17:24, 30.05.2014
Ja cierpliwe czekam na finalny produkt i mam nadzieję, że im się uda Uśmiech
0 kudosUxon   @   18:03, 30.05.2014
Cytat: Lysander
Szkoda, że wielkie niezależne projekty powstają tak powoli Smutny

Moim zdaniem to dobrze, po co się śpieszyć i wypuszczać bubla. Jak nie czują się na siłach, to niech sobie dłubią nad grą bez ciśnienia. Przynajmniej my nie będziemy kląć na różne błędy Uśmiech Tym bardziej, że tych, jak to zgrabnie ująłeś, "wielkich, niezależnych projektów" nie ma zbyt wiele (w ogóle są jakieś?). Bo przeważnie są albo wielkie, albo niezależne Uśmiech
0 kudosLysander   @   19:27, 30.05.2014
Cytat: Uxon
Cytat: Lysander
Szkoda, że wielkie niezależne projekty powstają tak powoli Smutny

Moim zdaniem to dobrze, po co się śpieszyć i wypuszczać bubla. Jak nie czują się na siłach, to niech sobie dłubią nad grą bez ciśnienia. Przynajmniej my nie będziemy kląć na różne błędy Uśmiech Tym bardziej, że tych, jak to zgrabnie ująłeś, "wielkich, niezależnych projektów" nie ma zbyt wiele (w ogóle są jakieś?). Bo przeważnie są albo wielkie, albo niezależne Uśmiech


Chodziło mi o to, że szkoda, iż są zmuszeni tak długo je robić, gdyż poza tym, że robią grę, to zazwyczaj mają także inną pracę, rodzinę, swoje zajęcia, więc na developing mało czasu zostaje - a nie o to, że za bardzo się starają i dlatego to się przeciąga. Przykładowo Star Citizen - chyba nie mają żadnego wydawcy i nikt nad nimi nie stoi, sami sobie rządzą, no ale oni dostali już 44mln dotacji od fanów ^^
0 kudosFox46   @   23:25, 30.05.2014
Gra wygląda coraz to bardziej obiecująco szkoda że to będzie MMO
Dodaj Odpowiedź