Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Wersja na PS4 ładniejsza od xboksowej; wrażenia dziennikarzy z pokazu gry

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes już wkrótce zagości na półkach sklepowych i w cyfrowej dystrybucji (europejska premiera została wyznaczona na 20 marca).

@ 13.02.2014, 18:24
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Wersja na PS4 ładniejsza od xboksowej; wrażenia dziennikarzy z pokazu gry

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes już wkrótce zagości na półkach sklepowych i w cyfrowej dystrybucji (europejska premiera została wyznaczona na 20 marca). Czy warto czekać na kolejną twórczość Hideo Kojimy? Jeśli wierzyć dziennikarzom zaproszonym przez Konami na pokaz gry, jak najbardziej.

Po pierwsze i najważniejsze, przejście całości, owszem, zajmuje około dwóch godzin, ale z wynikiem 9% ukończenia, przynajmniej według zeznań jednego z dziennikarzy. Metal Gear Solid to seria, która słynie z wielu ukrytych "znajdziek" czy wynagradzania gracza ze omijanie wrogów, więc pewnie i tym razem będzie podobnie. Co istotne, w Ground Zeroes niektóre cele misji można przejść na 3-5 sposobów. Aby ukończyć więc tytuł w 100%, trzeba będzie do niego podejść kilka razy.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Wersja na PS4 ładniejsza od xboksowej; wrażenia dziennikarzy z pokazu gry
Jak wynika z relacji, zakończenie podobno jest "emocjonujące". "Gęsia skórka. Niedowierzanie. Szok. Przechodzę jeszcze raz!" - czytamy. Swoją rolę znakomicie odgrywa także silnik Fox Engine, dzięki któremu twarze żołnierzy są realistyczne, a każdy z nich wygląda "niepowtarzalne". Sporej modyfikacji uległo samo skradanie - teraz jest płynniejsze, ale wciąż wierne oryginałowi.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: Wersja na PS4 ładniejsza od xboksowej; wrażenia dziennikarzy z pokazu gry
Co warte odnotowania, gra na PlayStation 4 prezentuje się ładniej od tej na Xboksa One. Potwierdził to sam Kojima (gra na konsoli Sony działa w rozdzielczości 1080p i w 60 klatkach na sekundę, na Xboksie One nie wiadomo), jak i redaktorzy mający przyjemność ogrywać obie wersje. Jak piszą na Twitterze:

"Kupcie ten tytuł na PS4, nie Xboksa One. Gra na konsoli Sony posiada lepszą grafikę, płynność animacji... wszystko."

"Wersja na PS4 jest zdecydowanie ładniejsza."

"Edycja na PS4 jest olśniewająca. Sporo ładniejsza od xboksowej."

Przypominamy, że Ground Zeroes to prolog do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ten drugi może zadebiutować dopiero w 2016 roku.


Więcej filmów z Metal Gear Solid V: Ground Zeroes



Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   18:56, 13.02.2014
Czyli wychodzi jedno, poszczególni developerzy nie potrafią tworzyć gier. Bo jak widać Kojima potrafi zrobić i 1080p i 60 klatek zachowując przy tym dobrą, nawet bardzo dobrą oprawę graficzną.
Inni powinni się wręcz uczyć od niego.
Choć nie zapominajmy że to tylko prolog, zamkniętya lokacja która jest o wiele mniejsza. W zachwyt będzie można wpaść gdy "The Phantom Pain" będzie chodził w 60 klatkach i 1080p i obawiam się wtedy że już z żadna z konsol nie utrzyma wtedy 60 klatek szczególnie przy tak otwartych lokacjach. Ponoć Ground Zeroes ma o wiele mniejsze lokacje niż te z Phantom Pain a to też przecież robi swoje.

Xo standard że słabiej wygląda wiadomo że pewnie jakiejś przepaści nie będzie, bez sensu że nie piszą wprost na jakiej rozdzielczości chodzi + ile klatek. Jeżeli na Xo było by te 60 klatek i 1080p kosztem nieco brzydszej oprawy to było by OK. Choć i tak dowiemy się niebawem w ilu klatkach i w jakiej rozdzielczości chodzi gra.
0 kudosJ3DAJ   @   19:50, 13.02.2014
Już od dłuższego czasu mamy coraz więcej dowodów na przewagę PS4 nad konkurencja, jednak tak śmiałych wypowiedzi po stronie redaktorów którzy mieli okazję zagrać, się nie spodziewałem. Szczęśliwy Zobaczymy jak to wypadnie w praktyce.