Problemy z Assassin's Creed IV? Jest kolejna łatka, waży ponad 2 GB!
Ubisoft dość regularnie łata Assassin's Creed IV: Black Flag, likwidując znalezione przez graczy problemy.
bigboy177 @ 04.02.2014, 17:20
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
Ubisoft dość regularnie łata Assassin's Creed IV: Black Flag, likwidując znalezione przez graczy problemy. Niedociągnięcia, choć nie są szczególnie dokuczliwe, potrafią czasem utrudnić rozgrywkę, dlatego mamy kolejny zestaw poprawek. Tym razem ważą one, bagatela, 2.3 GB, a zatem jeśli macie PlayStation 4, warto zostawić konsolę w trybie czuwania, aby sama zaciągnęła i zainstalowała update. W przypadku pozostałych platform, aktualizacja zostanie pobrana po włączeniu gry, ewentualnie może się także okazać, iż będzie trzeba ją zaciągnąć ręcznie. Co ciekawe, na forum Ubisoftu napisane jest, że patch zadebiutuje dopiero 11 lutego, nasze PS4 natomiast już ją pobrało.
Poniżej przedstawiamy listę poprawek, które wprowadza aktualizacja, podzieloną na kilka kategorii.
● Interfejs użytkownika i poprawki graficzne:
- poprawiono sytuację, kiedy ofiara miała pusty ekran wielu celów, dołączając się do trwającej gry;
- poprawiono błąd, sprawiający, że niektóre elementy postaci były niewidoczne;
- poprawki interfejsu HUD w trybie Manhunt;
- poprawiono sytuację kiedy zamiast portretu celu, pojawiał się portret ścigającego;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że emblemat nakładał się na figurkę;
- poprawa animacji zabójstwa z powietrza;
- poprawka uczniów dla hosta;
- poprawa animacji zabójstwa na ziemi;
- poprawa pracy kamery podczas wyboru postaci;
- poprawki hackowania animusa;
- poprawka efektów specjalnych pułapki.
● Rozgrywka:
- poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie mógł ani zabić, ani ogłuszyć kiedy asasyn i cel byli w pobliżu rogu;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że zabójstwo typu sync-kill nie było możliwe;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że postaci na chwilę się zatrzymywały przed śmiercią, w momencie realizowania zabójstwa ze stogu siana;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że licznik stawał w miejscu w trybie Assassinate;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że zmiany wyglądu postaci nie były poprawnie zapisywane;
- poprawiono błąd uniemożliwiający przechwytywanie niektórych terenów;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że widać było kierunek, w którym teleportowała się dana postać.
● Wolfpack:
- poprawiono intro Wolfpack;
- poprawiono dodatkowe cele dla Wolfpack;
- poprawiono uczniów w Wolfpack;
- poprawiono nieścisłości punktacji w Wolfpack;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że host mógł być rozłączony, kiedy pozostali gracze przechodzili w stan oczekiwania.
● Dźwięk:
- poprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre dźwięki były odtwarzane podwójnie;
- poprawiono błąd, który powodował odtwarzanie dźwięku respawnu w momencie ogłuszania;
- poprawiono niektóre dźwięki na Plantacji;
- poprawiono efekt deszczu;
- poprawiono głos Animusa.
● Inne poprawki:
- szereg zmian, przerzucających gracza do trybu limitowanego;
- modyfikacje poprawiające stabilność;
- poprawki listy wydarzeń;
- poprawki kamery śmierci;
- poprawki menu;
- poprawki systemu kontraktów;
- poprawki w bieganiu;
- poprawki w menu modyfikowania postaci.
● Poprawki wersji PC:
- zmiany w animacjach;
- usunięto podwajające się dźwięki;
- poprawiono błąd, który sprawiał, że pady były źle przypisywane po wyłączeniu gry;
- poprawiono system reaktywacji;
- poprawiono stabilność;
- poprawiono znikające elementy otoczenia;
Prócz tego, co opisałem powyżej, Ubisoft przygotował także liczne pomniejsze zmiany, w tym także poprawki w tłumaczeniu gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler