Budżet Watch_Dogs wynosił 50 milionów euro
Watch_Dogs to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji bieżącego roku, choć pierwotnie sandbox ten miał trafić do sprzedaży jeszcze w październiku 2013.
Dirian @ 16.01.2014, 20:24
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
Watch_Dogs to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji bieżącego roku, choć pierwotnie sandbox ten miał trafić do sprzedaży jeszcze w październiku 2013. Ubisoft cały czas szlifuje swoje oczko w głowie, a przy okazji dzieli się informacjami na temat budżetu, który, jak się okazuje, był już w zeszłym roku (jeszcze przed opóźnieniem) imponujący.
Watch_Dogs robi wrażenie pod wieloma względami. Zachwyca oprawą wizualną, rozbudowaniem wykreowanego otoczenia czy innowacyjnym gameplayem. Nic więc dziwnego, że francuski wydawca nie skąpił pieniędzy na produkcję gry. Jak zdradził Stéphane Decroix, producent wykonawczy, Ubisoft przygotowało na produkcję gry 50 milionów euro, co po przeliczeniu daje nam ponad 200 milionów złotych. Sporo, a dodajmy do tego fakt, że liczba ta pomija wydatki przeznaczone na cele marketingowe. A te, jak powszechnie wiadomo, również pochłaniają olbrzymie ilości pieniędzy.
Inwestycja niemała, dlatego gra nie ma prawa zawieść i musi ocierać się o perfekcję - stąd najprawdopodobniej decyzja o przełożeniu daty premiery na bieżący rok. Konkretnego terminu wciąż nie znamy, a w sieci wręcz roi się od plotek. Według najnowszej z nich, pochodzącej ze sklepu Amazon, Watch_Dogs trafi na sklepowe półki dopiero 30 czerwca. Inne źródła twierdzą zaś, że będzie to końcówka marca. Nie ma co jednak zakreślać tych dat w kalendarzu - poczekajmy na oficjalne informacje.
Watch_Dogs powstaje z myślą o PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One oraz Wii U.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler