Budżet Watch_Dogs wynosił 50 milionów euro

Watch_Dogs to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji bieżącego roku, choć pierwotnie sandbox ten miał trafić do sprzedaży jeszcze w październiku 2013.

@ 16.01.2014, 20:24
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one

Budżet Watch_Dogs wynosił 50 milionów euro

Watch_Dogs to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji bieżącego roku, choć pierwotnie sandbox ten miał trafić do sprzedaży jeszcze w październiku 2013. Ubisoft cały czas szlifuje swoje oczko w głowie, a przy okazji dzieli się informacjami na temat budżetu, który, jak się okazuje, był już w zeszłym roku (jeszcze przed opóźnieniem) imponujący.

Watch_Dogs robi wrażenie pod wieloma względami. Zachwyca oprawą wizualną, rozbudowaniem wykreowanego otoczenia czy innowacyjnym gameplayem. Nic więc dziwnego, że francuski wydawca nie skąpił pieniędzy na produkcję gry. Jak zdradził Stéphane Decroix, producent wykonawczy, Ubisoft przygotowało na produkcję gry 50 milionów euro, co po przeliczeniu daje nam ponad 200 milionów złotych. Sporo, a dodajmy do tego fakt, że liczba ta pomija wydatki przeznaczone na cele marketingowe. A te, jak powszechnie wiadomo, również pochłaniają olbrzymie ilości pieniędzy.

Inwestycja niemała, dlatego gra nie ma prawa zawieść i musi ocierać się o perfekcję - stąd najprawdopodobniej decyzja o przełożeniu daty premiery na bieżący rok. Konkretnego terminu wciąż nie znamy, a w sieci wręcz roi się od plotek. Według najnowszej z nich, pochodzącej ze sklepu Amazon, Watch_Dogs trafi na sklepowe półki dopiero 30 czerwca. Inne źródła twierdzą zaś, że będzie to końcówka marca. Nie ma co jednak zakreślać tych dat w kalendarzu - poczekajmy na oficjalne informacje.

Watch_Dogs powstaje z myślą o PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One oraz Wii U.


Budżet Watch_Dogs wynosił 50 milionów euro

Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:43, 16.01.2014
Noo 50 milionów a jak gra nie spełni oczekiwań bo na E3 2012 był ostry hype na nią a teraz już w zupełności opadł. Z każdym kolejnym Gameplayem ten hype opadał coraz to niżej nie było już takiego oohhh i aaahhh. I to wielu graczy tak miało i ma dalej że ten tytuł nie rusza już, gorzej będzie jak będzie to gra która jest ok ale oczekiwania były większe.
0 kudosshuwar   @   22:36, 16.01.2014
50 melonów, nieźle. Ale z takim budżetem to faktycznie może być hicior.
0 kudosKreTsky   @   23:23, 16.01.2014
Hype raczej nie opada, tylko o samej grze jest cicho i nie wiadomo kiedy wyjdzie, to emocje troche opadly. Jak rzuca date premiery i sypna jakimis nowymi materialami, to wszystko zacznie sie od nowa. Moim zdaniem gra sie zwroci z nawiazka.
0 kudosFox46   @   01:58, 17.01.2014
No właśnie nie bardzo zobacz jak na serwisach innych komentują te nowe materiały itp: gra już tak nie rusza jak z E3.