PlayStation 4 ma przewagę nad Xboksem One, jest też lepiej z dostępnością konsol - twierdzi analityk

Jak tylko na rynku pojawia się nowa generacja konsol, natychmiast wyrastają przeróżne analizy, mające na celu ukazanie wyższości jednego sprzętu nad drugim.

@ 06.01.2014, 12:39
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, xbox one

PlayStation 4 ma przewagę nad Xboksem One, jest też lepiej z dostępnością konsol - twierdzi analityk

Jak tylko na rynku pojawia się nowa generacja konsol, natychmiast wyrastają przeróżne analizy, mające na celu ukazanie wyższości jednego sprzętu nad drugim. W ostatnim czasie dość sporo mówi się na temat sprzedaży PlayStation 4 oraz Xboksa One. Oba produkty schodzą całkiem szybko z półek sklepowych, ale większość firm analitycznych uważa, że platforma Sony wzbudza większe zainteresowanie wśród graczy.

Pisaliśmy jakiś czas temu o wnioskach Michaela Pachtera, później o wynikach NPD, a niedawno mieliśmy nawet długoterminową prognozę, zawierającą predykcje aż do 2016 roku. Dzisiaj mamy natomiast analizę przygotowaną przez firmę Baird and Co, której pracownicy sugerują, że, mimo problemów z dostępnością PS4, konsola Sony zyskała pewną przewagę nad sprzętem Microsoftu, a teraz, kiedy sytuacja nieco się stabilizuje, różnica ta może się pogłębiać. Czy jednak faktycznie tak będzie? Tego nie da się przewidzieć, bo zainteresowanie graczy jest w stanie się zmienić w ciągu kilku tygodni, wszystko zależy od gier, jakie będą nam serwować obie platformy.

"PS4 od Sony zdecydowanie odbiło się od problemów z zapatrzeniem i wydaje się być lekko do przodu, przynajmniej jeśli chodzi o graczy corowych - widać to m.in. po cenach na eBayu oraz raportach ze sklepów, które ciągle wyprzedają towar." - czytamy w komentarzu Colina Sebastiana, pracującego dla Baird and Co.

PlayStation 4 ma przewagę nad Xboksem One, jest też lepiej z dostępnością konsol - twierdzi analityk
"Wyścig pomiędzy obiema konsolami będzie na pewno pozytywny, zarówno dla wydawców oprogramowania, jak i sklepów, jeśli Microsoft i Sony zmuszone będą do walki o udziały na rynku."

Colin, kończąc swe wywody, sugeruje też, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy, ze względu na skromne plany wydawnicze największych korporacji, sklepy polegać będą w głównej mierze na sprzedaży sprzętu oraz akcesoriów. Pierwsze 6 miesięcy 2014 roku może być więc ważnym momentem, jeśli chodzi o przewagę jednego lub drugiego giganta "rozrywkowego". Kto zwycięży pierwszą batalię? Przekonamy się zapewne niedługo.

Macie swojego kandydata? Dajcie znać w komentarzach.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosOgnistyNatsu   @   13:00, 06.01.2014
Ja tam zawszę będę za PS, kupowałem je od początku i jeszcze nigdy się nie zawiodłem na tym produkcie nawet przyzwyczaiłem się do padów na które niemal każdy z moich kolegów narzeka, ale to już tylko kwestia gustu.
0 kudosFox46   @   14:33, 06.01.2014
Dla mnie PS4 strzeliło sobie w stopę, smutne że polecieli na taką łatwiznę jeżeli chodzi o samą konsolę. Nie okłamujmy się PS2 i PS3 oferowało wyższą jakość produktu aniżeli PS4.
I nie ma co się bawić w fanboja. Bo nawet im trudno się do tego przyznać że Sony odwaliło fuszerkę, a już w szczególności tym którzy mają konsolę.
0 kudosJ3DAJ   @   15:58, 06.01.2014
Cytat: Fox46
Dla mnie PS4 strzeliło sobie w stopę, smutne że polecieli na taką łatwiznę jeżeli chodzi o samą konsolę. Nie okłamujmy się PS2 i PS3 oferowało wyższą jakość produktu aniżeli PS4.
I nie ma co się bawić w fanboja. Bo nawet im trudno się do tego przyznać że Sony odwaliło fuszerkę, a już w szczególności tym którzy mają konsolę.
Mógłbyś sprecyzować?
0 kudosFox46   @   17:45, 06.01.2014
Cytat: J3DAJ
Mógłbyś sprecyzować?

PS2 i PS3 oferowało wyższą jakość produktu niż PS4. Wielu ludzi twierdzi że PS4 zostało stworzone z niskiej jakości materiałów. Co chociażby świadczy pękające analogi (po dłuższym czasie grania, po prostu guma odpada)
Do tego konsola jest słabo zaprojektowana jeden wentylator 85mm to zdecydowanie za mało , zwłaszcza że były już przypadki iż konsola się przegrzewała. Wentylator po 2-3H chodzi na max obrotach więc wyobrazić sobie można tylko ile tam stopni musi być(więcej niż 80stopni). Nie dziwi wcale że jego praca jest głośna i że chodzi na Max obrotach skoro gorące powietrze nie ma jak stamtąd odchodzić(po prostu nie ma cyrkulacji powietrza). Nie zasłaniajmy się wielkimi otworami z tyłu konsoli bo to praktycznie nic nie daję.
Teraz mamy zimowo/jesienną aurę co będzie gdy przyjdą upały ?? konsola zdechnie.

Już niesławny Xbox One ma bardziej podatne chłodzenie (aluminiowy radiator z miedzianymi żeberkami) i do tego wentylator chyba 120mm który nie dość że jest ku górze to jeszcze obudowa ma wyloty powietrza przez co całe ciepło nie tli się w środku konsoli jak w PS4.
TO chłodzenie też nie jest idealne (od Xboxa One) ale z pewnością jest lepiej zaprojektowane aniżeli od PS4.
Nic więc dziwnego Procka od Xboxa One byli na takim właśnie chłodzeniu zrobić nawet OC. Widać musi być dobre.

Tu doskonale też widać przez duże chłodzenie XO sama konsola jest 2 razy większa od Xboxa 360 Fat, a 4 razy większa od PS4. Co z tego że PS4 jest mniejsze ale diabeł tkwi w szczegółach, nie wszystko to co mniejsze jest lepsze co doskonale pokazuję PS4. No i PS4 nie jest wart swojej ceny... jak będzie z XO przekonamy się jak będzie premiera w Polsce i minie kilka tygodni od jej premiery.

Do tego ściema SONY iż wadliwe napędy to tylko 1% co jest zdecydowanie nieprawdą. I kolejna ściemą natychmiastowa wymiana konsoli też jest drugą ściemą SONY.
0 kudosLucas-AT   @   18:11, 06.01.2014
Fox widzę, ukończył studia inżynierskie, jest ekspertem od elektroniki i testował obie konsole od środka. ;)

Muszę Cię rozczarować - temperatura w PS4 jest niższa od tej w Xbox One i nie jest to 80 stopni.

Tabelka z temperaturami:

https://www.eurog(...)tation-4

https://www.eurog(...)are-test

Temperatura Xbox One podczas grania: 49 stopni
Temperatura PS4 podczas grania: 45 stopni

PS2 po X360 jest najbardziej awaryjną konsolą w historii, więc tu też jesteś w błędzie.

0 kudosFox46   @   18:31, 06.01.2014
UP: wydaje ci się PS2 wcale nie było aż tak awaryjna, bynajmniej nie było to tak odczuwalne jak jest odczuwalna awaryjność PS4

Co do X360 owszem zgodzę się tu już było całkiem inaczej, ale to gównie sprawa samego dobrania chłodzenia.
Co do testów są z pupy wzięte bowiem PS4 po 4H graniach świszczy jak wentylator 120mm po 8 godzinach grania. Wiec skoro chodzi na full obrotach i załóżmy że ma niby rzekome 45 stopni to teraz Sherlocku Szczęśliwy odpowiedz sobie na pytanie jak musi temperatura podchodzić że z niesłychanego wentylatora(start konsoli i granie 1-2 godzny) przechodzi w stan słychanego wentylatora(po 3-4H grania). Na pewno gdy przechodzi w taki stan konsola nie ma 45stopni a znacznie znacznie więcej. Dopiero po przejść w stan słyszalności temp pewnie spada do tych 45stopni jak już schłodzi wcześniej nagrzane GPU/CPU.
Więc to jest mit że konsola ma 45 stopni. Bo ja też mogę sobie dopalić PCta zobaczyć że procek ma prawie 80stopni i włączyć wentylator na full obroty gdzie z 80 zrobi mi się 45stopni. Oczywiście w konsoli to się robi automatycznie(ps4).

A każdy choć trochę ogarnięty wie że wentylator chodzący przy full obrotach traci na swojej żywotności.
Tak więc PS4 przydało by się lepsze chłodzenie. Do tego XO i jego wentyl pewnie nie łazi na Full obrotach jak w PS4, bo aluminium nie może równać się z Miedziano/aluminiowym chłodzeniem.

To tak jakbyś porównywał Boxowe chłodzenie od AMD do na przykład Spartana Pro.Przywołuję się na PC bo konsole to nic innego jak architektura PCtowa i tu i tu są te same prawa.
0 kudosLucas-AT   @   18:37, 06.01.2014
PS2 było mocno awaryjne. Lasery padały jak muchy.

Co do reszty, to masz bujną wyobraźnię. Uśmiech Jeśli twierdzisz, że testy Digital Foundry są wzięte z pupy, a konsoli nawet nie masz, to nie mamy o czym rozmawiać. Konsola nie ma żadnych 80 stopni. Owszem, wentylator może chodzić na full, ale po to on jest, nie wspominajac już o tym, że konsola i tak jest cicha - 53dB. Xbox One ma 43dB, więc różnica jest minimalna.
0 kudosJ3DAJ   @   19:20, 06.01.2014
Cytat: Fox46
PS2 i PS3 oferowało wyższą jakość produktu niż PS4. Wielu ludzi twierdzi że PS4 zostało stworzone z niskiej jakości materiałów. Co chociażby świadczy pękające analogi (po dłuższym czasie grania, po prostu guma odpada)
Pragnę cię poinformować iż jestem szczęśliwym posiadaczem PS4 i wszystko co tu napisałeś jest kompletna bzdurą wyssana z palca. DS4 jest zrobiony znacznie solidniej oraz z lepszej jakości plastiku niż był DS3 (który zresztą po 6 latach i wielu upadkach ciągle działa bez zarzutu.) Prostym testem na to jest pościskanie pada w dłoniach, nic nie trzeszczy nic nie skrzypi wszystko jest twarde i solidne. Cześć o analogach mnie najbardziej rozwaliła Rozbawiony , nie wiem co tu może odpaść gdyż jest to jedna solidna cześć.

EDIT// Poczytałem trochę o tych awariach i jedyne co widziałem to problem z fabrycznie pękniętymi gumkami (od czegoś jest ta gwarancja w końcu), wszystkie inne przypadki wydaja się być spreparowane (starte gałki do plastiku po 2 tygodniach użytkowania, no ciekawe że mi się to nie przytrafiło) i to zazwyczaj na lewej gałce podczas gdy prawa była jak nowa. Był też koleś któremu R2 wypadło z zawiasu z jednej strony chociaż on twierdzi że pad mu nie upadł tylko leżał w miejscu (jakoś trudno mi w to uwierzyć). Oraz ludzie którym klawisze się zalepiają, w przypadku DS3 było to samo, jak ktoś z upaćkanymi rekami jedzeniem czy innymi rzeczami chwyta za pada to niech się potem nie dziwi, resztę czas pokaże. Radzę jednak nie brać na poważnie wszystkich tych zgłoszeń bo w wielu przypadkach może chodzić tylko o rozgłos i promowanie stron/kanałów na youtube z prostej perspektywy zarobku na ilości wyświetleń.

Co do wydajności chłodzenia kolego, powiem ci tak, widziałeś może taka kartę graficzna jak GTX 690?

Obrazek

Jest to karta dwu rdzeniowa, i każdy z tych dość mocnych rdzeni chłodzony jest tym oto marniawym radiatorkiem oraz wentylatorem. Mimo to karta osiąga maksymalnie 79 stopni mimo iż jest przystosowana do pracy w 88. Nie rozmiar się liczy a projekt i wiedza o ruchu powietrza wewnątrz radiatora. Posiadam bardzo podobna kartę jednak o generacje starszą, jest to GTX 590 w którym to chłodzenie zastosowano pierwszy raz i okazało się ono strzałem w dziesiątkę. Ale wiem że niektórzy ludzie maja paranoje gdy widzą temperaturę która sięga 80 stopni mimo że sprzęt został zbudowany z myślą o pracy w takich warunkach. To tak na marginesie Niewinny

PS4 na pełnych obrotach jest cichsze od typowych laptopów podczas przeglądania internetu przez kilka godzin. Gdy stoi na szafce lub w miejscu elektroniki jest praktycznie niesłyszalne, śmiesznym faktem jest to iż głośniej słychać prace dysku niż chłodzenia.

Obecnie wentylatory chłodzące maja łożyska kulkowe wysokiej jakości i ich trwałość jest liczona w setkach tysięcy godzin co znaczy że wcześniej nadejdzie następna generacja niż temu wentylatorowi coś się stanie. Zaś wielkość PS4 jest tylko potwierdzeniem że zostało opracowane bardzo ściśle i dokładnie a jakość materiałów pada lub samej konsoli jest wysoka.
0 kudosFox46   @   20:42, 06.01.2014
UP: człowieku skasuj te fotkę tego GTXa Zdziwiony przecież PS4 nawet w połowie nie ma tak wydajnego układu graficznego jak ten GTX Poirytowany
Chyba sam nawet nie wiesz na jakim poziomie jest obecna gneracja Poirytowany to co masz w swojej PS4 nawet w połowie nie dościga tego GTXa a już powoływać się na chłodzenie tym bardziej jest głupotą. GTX to struktura bardziej wydajniejszego GPU od GPU w PS4.
PS4 jak i XO mają układy graficzne odpowiadające Radeonowi 6950 Poirytowany jak nie niżej.
Do tego PC to nie konsola!!!, w PS4 masz klitkę ciasno i gorąco, w PCcie nawet przy marnawym chłodzeniu masz jakieś wyjście a to otworzyć obudowę, a to zamontować wentylator. Czy sam fakt że masz 3 razy więcej miejsca w ATXie niż w obudowie konsoli w której jest po prostu ciasno. Więc takie porównania są najwyżej głupie.
A codo niskiej jakości materiałów to z pewnością nie miałem na myśli plastiku Rozbawiony

Jak już pisałem nawet największy fanboj ci nie napisze że z jego PS4 coś jest nie tak. Do tego idź teraz z zepsutą konsolą i niech ci wymienią na nową , powodzenia...........
CLICK
Radze poszukać w sieci(na forach i nie tylko) dogłębniej o awariach PS4 jak i samej dostępności. I nic nie ma spreparowanego.....
Zresztą pan w filmiku dokładnie kieruję gdzie można poczytać o tego typu sprawach.

PS: zamiast wydawać 2K na konsolę której nawet teraz nie warto kupować, wolałem zakupić sprawdzonego Xboxa i 40 gier lepiej na tym wyszedłem bo 300zł to nie 2K, a i jest w co grać.
0 kudosJ3DAJ   @   21:11, 06.01.2014
UP: Chętnie zaprosiłbym cie do swojego mieszkania aby zaprezentować ci jak to chodzi i wygląda naprawdę, bo w twojej głowie widać tylko spiski i konspiracje.

Jakbyś nie zauważył chłodzenie w GTX'ie 690 jak i 590 nie używa miedzianych rurek przeplatanych przez aluminiowe żeberka, co ma miejsce w PS4. W dodatku chłodzenie w PS4 jest dwukrotnie wyższe i szersze od tego w GTXie. Zaś układ w PS4 to APU czyli połączenie GPU i Procesora w pojedynczym chip'ie, a jeśli już tak patrzysz to ta karta również jest ciasno zamknięta w swoim dwu slot'owym aluminiowym kubraczku.

Największy fanboy powiadasz? Jedynego jakiego widzę to ty, zaślepionego swoimi argumentami powysysanymi z ciemnych zakątków plotek internetowych. Powiedz mi czemu z moja konsolą jest wszystko tak jak być powinno? Może mam ci też nagrać o tym filmik? Ten który mi dałeś jest tym jednym na kogo trafiło, również go widziałem i współczuje kolesiowi, jednak zwróć uwagę że ja i miliony innych osób posiadających PS4, nie nagrywa filmów o tym że ich PS4 jest w 100% sprawne, bo kogo to interesuje? Za to 90% tych których dotknęła awaria robią to natychmiastowo.

Co do dostępności, to chyba nikogo nie dziwi że pożądany sprzęt znika z półek szybciej niż fabryka robi... Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   00:04, 07.01.2014
Dostępność jest kiczowata bo SONY nie wyrabia na 32 kraje i tyle w temacie. No i my tu nie piszemy o twojej konsoli tu się tyczy ogólnego problemu Poirytowany
A słyszeć słyszałem jak chodzi konsola po 4 godzinach grania głośniej niż PS3 Slim o wiele. Do fanbojowania mi bardzo daleko Uśmiech , jak już pisałem poczytaj support SONY jak ludzie zarówno w POlsce jak i za granicą mają problemy z konsolami czy to napęd czy to chłodzenie choć tego drugiego jest znacznie mniej przypadków.
Obejrzyj dokładnie filmik nie sadze by był jedyny zwłaszcza że w sklepie w którym kupił konsolę w serwisie były już trzy oddane konsole i radze zapoznać się z problemem niż wypisywać głupoty. Bo koleś zdecydowanie nie zmyśla, ani już zdecydowanie nie wysysa z palca problemów.
A robią to natychmiastowo by ustrzec i tyle, bardzo dobrze. Podobnie było z 0 awaryjnością Xboxa 360 Slim udowodniono że MS ściemniało że owy Slim nie dotyczy RRODA i to właśnie dzięki takim filmikom wrzucanym na YT temat się narodził a MIT Microsoftu został obalony.
Podobnie jak ściema SONY z natychmiastową wymianą konsoli po skopanym napędzie na dzień dzisiejszy SONY ci nie wymieni konsoli nawet jak ją oddasz do gwarancji to będzie tam leżała tygodnie. Bo nie wymienią ci jej bo nie mają z czego wymienić.

Microsoft z tym problemu nie ma bo nadążają z robieniem konsol a w sklepach jest ich aż nadto, do tego jak ci się skopie napęd to masz 100% pewności że ci konsole wymienią. Pod tym względem MS zawsze był bardziej rzetelniejszy.

EDIT: A co ma miejsce w PS4 ogromnie znaczenie, zwłaszcza to nieprawidłowo wentylowane.A już tym bardziej głupotą jest powoływać się na Kartę graficzną z PCta. Gdzie przepływ powietrza jest 2 razy lepszy niż w Konsoli w której przepływu w ogóle nie ma. A jedynie otwory które jakoś symulują przepływ powietrza.

Co do chłodzenia XO tam procek był po OC (o ile wiesz co to znaczy), a gdyby PS4 zrobić lekkie OC sądzę że umarło by po 30 minutach grania.
0 kudosJ3DAJ   @   01:26, 07.01.2014
UP: Zarzucasz brak wiedzy a sam nią nie błyszczysz, dyskutujesz z kolesiem który ma ową konsole w domu i dotykał jej po wielu godzinach gry oraz miał okazje sprawdzić jak wydobywa się z niej powietrze oraz słuchać jej w domowym zaciszu a mimo to dalej uparcie stawiasz na swoje. Co z tego ze w sklepie w którym koleś kupił były jeszcze trzy oddane konsole? Co to jest trzy konsole przy tych kilku mln które do tej pory wypuścili. Tych filmików jest więcej, szczególnie za granica ten z RLoD też widziałem i nawet nazewnictwo jest tu złe, ponieważ ten pasek nie oznacza śmierci konsoli a jej awaryjne wyłączenie z powodu przegrzewania (Z powodu wady fabrycznej układu chłodzenia).

A teraz przejdźmy do konkretów:

Wielbisz M$ za to że delikatnie mówiąc o$rał twój kraj i wiele innych w dniu premiery, tłumacząc to jako dobre posunięcie bo przynajmniej nie zabraknie konsol a jednocześnie jedziesz sony ze im ich brakuje bo wypuścili konsole w całej europie i USA hah. Twierdzisz że konsole SONY ledwo zipią i zaraz się rozlecą podczas gdy w poprzedniej generacji to X360 uwielbiał się rozlatywać, bardzo ciekawy punkt widzenia. Xbox One jest po OC a obecnych portów z PCta nie potrafi odpalić w rozdzielczości w której PS4 odpala, a nie są to nawet next genowe gry tylko marketingowy bullshit pierwszych portów, jak myślisz specu od hardwaru? Czym to wróży? Szczęśliwy. Radiator w Xboxie One jest walnięty od pały, jest to odwrócona wersja wentylacji procesora z prostymi żebrami, wywiew skierowany ku górze.... hmmm no ciekawe ile konsol trafi do naprawy bo komuś tam wpadnie śrubka albo coś metalowego i przytka wentylator (w najgorszym przypadku uszkodzi). Każesz mi nie porównywać układu chłodzenia nvidii z tym zawartym w PS4 podczas gdy to właśnie ten sam układ z wentylatorem zaprojektowanym specjalnie dla tej konsoli. Zaś ja tobie polecam poczytać fora i support XOne, tylko uważaj żebyś się nie rozczarował bo ta konsola również cierpi na wiele problemów które jeszcze o niczym nie świadczą jednak ty już wystawiłeś opinię PS4...

Po prostu nie masz pojęcia o czym mówisz a oto przykłady:
Cytat: Fox46
PS2 i PS3 oferowało wyższą jakość produktu niż PS4.
Cytat: Fox46
Wentylator po 2-3H chodzi na max obrotach więc wyobrazić sobie można tylko ile tam stopni musi być(więcej niż 80stopni).
Cytat: Fox46
...gorące powietrze nie ma jak stamtąd odchodzić(po prostu nie ma cyrkulacji powietrza).
Cytat: Fox46
Teraz mamy zimowo/jesienną aurę co będzie gdy przyjdą upały ?? konsola zdechnie.
Tak, bo ludzie mają teraz 6 stopni w domu, normalnie szok termiczny...
Cytat: Fox46
(aluminiowy radiator z miedzianymi żeberkami)
Cytat: Fox46
No i PS4 nie jest wart swojej ceny...
No... Bo XOne jest...
Cytat: Fox46
Do tego ściema SONY iż wadliwe napędy to tylko 1% co jest zdecydowanie nieprawdą.
Ja im w dokumentach nie grzebałem, widzę że ty owszem.
Cytat: Fox46
wydaje ci się PS2 wcale nie było aż tak awaryjna, bynajmniej nie było to tak odczuwalne jak jest odczuwalna awaryjność PS4
Cytat: Fox46
Do tego XO i jego wentyl pewnie nie łazi na Full obrotach jak w PS4, bo aluminium nie może równać się z Miedziano/aluminiowym chłodzeniem.
Ciekawe, bo tak się składa że w obu przypadkach jest to chłodzenie z aluminiowymi żebrami i miedzianą rurą.
Cytat: Fox46
człowieku skasuj te fotkę tego GTXa przecież PS4 nawet w połowie nie ma tak wydajnego układu graficznego jak ten GTX
Cytat: Fox46
Jak już pisałem nawet największy fanboj ci nie napisze że z jego PS4 coś jest nie tak.
Chyba fanboy Xboxa/PC'ta Rozbawiony
Cytat: Fox46
Gdzie przepływ powietrza jest 2 razy lepszy niż w Konsoli w której przepływu w ogóle nie ma. A jedynie otwory które jakoś symulują przepływ powietrza.
No, bo ten wiatr z tyłu konsoli to pewnie technologiczna imitacja wiatru by Sony. Wszystko po to by nas oszukać! Ale spokojnie bo Fox46 nas wybawi. Niewinny
Cytat: Fox46
a gdyby PS4 zrobić lekkie OC sądzę że umarło by po 30 minutach grania.
I to by było na tyle, badum tsss...
0 kudosFox46   @   03:11, 07.01.2014
Ani jedna ani druga nie jest warta teraz kupna szczególnie PS4 które nie jest warte swojej Ceny. XO też tym bardziej że będzie droższe i wciskany nam będzie Kinect + wiele funkcji nie działa jak powinno więc też na dzień dzisiejszy dla tej konsoli można napisać stanowcze NIE, zobaczymy jak wypadnie premiera Europejska bo zapewne dostaniemy XO już po updejtach. Zbaczasz mocno z tematu wchodząc na temat rozdzielczości co ma piernik do wiatraka ?? dosłownie nic tak jak twoje wywody.
A jaki ty byś chciał radiator w Xboxie One ?? przecież to konstrukcja PCtowa tak jak i PS4 która takową ma Poirytowany obydwie w architekturze w środku mocno przypominają małe PCty. Xbox zawsze to robił już za czasów pierwszego Xa tak było. Ten sam układ ale podzespoły inne bo AMD samo potwierdziło że stworzy Mocniejsze podzespoły dla PlayStation 4.
XO jak i PS4 nie są idealnymi konsolami one po prostu nie są wartę swojej ceny(szczególnie PS4). A że miała miejsce premiera w Polsce to przecież nie będę oceniał XO którego jeszcze u nas nie ma to logiczne. Polskę nie ominęły problemy z PS4 i to się liczy że one są, a to że ty ich nie masz nie znaczy że takiego problemu nie ma.
Wmawiać sobie że konsola nie ma wadliwego napędu albo że nie ma problemu z chłodzeniem(nie liczne ale są problemy) to jak okłamywanie samego siebie.

Co do temp w mieszkaniu uwierz mi że zarówno 24 stopnie nie może równać się z 30 stopniami w pomieszczeniu. Niby 6 stopni a dla zamkniętego układu jak i samego PCta to znacząca różnica. Nawet bardzo.
Ruszyłbyś głową nie wypisywał bzdur to dowiedziałbyś się jaka jest obecnie sytuacja SONY zarówno w Polsce jak i w innych krajach, piszesz jak marny troll zamiast się przejść po choćby MM/Euto RTV AGD innych sklepach obojętnie jakiej placówce, stacja w każdym kraju jest taka sama nie ma wyjątków.
Sytuacja z konsolami jest biedna, bo 2-3 konsolę na cały sklep to jest porażka. Albo dla samego zabicia ciekawości zapytać sprzedawcę co gdy konsola ci padnie.
XO w Niemczech na jeden sklep jest 25 sztuk Poirytowany konsoli.
Myślisz że w Polsce ludzie nie mają Xboxa One......zdziwiłbyś się bo mają. Xo jest łatwiej dorwać niż PS4.
Mylisz się przyjrzyj obydwa chłodzenia mocno się od siebie różnią, dla ciebie to rura (prostackie stwierdzenie) ja tam widzę w XO 5-6 Miedzianych żeberek, w PS4 może i masz rurę nie wiem..... Ale te chłodzenia się mocno od siebie różnią, a już tym bardziej nie są takie same.

Na tym kończę, bo marny z ciebie dyskutant. Zresztą na NIE nie jestem tylko ja, jest więcej osób.

Reasumując: Nowa generacja to zawód nie tylko dla mnie ale i wielu graczy, zarówno SONY jak i Microsoft pisało bajki o konsolach które potrafią dorównać High-Enndowym PCtom co jest mega totalną bzdurą, bo schody dla konsol zaczynają się już przy Komputerze w budżecie 2500zł Poirytowany (czyli takim na którego stać każdego) . Jak i wiele mitów które nam zaserwowało SONY jak i Microsoft. Szczególnie ten z 60 klatkami i 1080p. Na starcie obie konsole mają problemy z utrzymaniem tego oczywistego standardu więc tylko śmiech na sali i tyle, pomijając fakt że nowa generacja nie obsługuję wygładzenia krawędzi to już tym bardziej .
0 kudosJ3DAJ   @   12:27, 07.01.2014
Widzę że łatwo się nie poddajesz...

Mam taka klawiaturę, nazywa się Logitech G19. Posiada wbudowany ekran który można wykorzystać w wielu celach, tak się akurat składa że swojego używam do monitorowania temperatur GPU oraz CPU jak i prędkości obrotów poszczególnych wentylatorów, non stop, nie ważne czy gram czy nie. Akurat jakoś tak wychodzi że podczas dni upalnych (nawet 30 stopni w pokoju) notuje nieznaczne wzrosty o 2 stopnie. Czemu tak się dzieje? Bo temperatura powietrza jest wyższa o 4-6 stopni co nie znaczy automatycznie +4-6 stopni do temperatury sprzętu... A nawet jeśli by tak było, różnica z tego wynikająca byłaby na marginesie błędu. Także swoje dziwne teorie wciskaj sobie komuś innemu.

Proszę bardzo, podziwiaj...

Obrazek

Oto cudowne chłodzenie Xboxa One... Radiator cieńszy niż w stockowym Intel'a po którym wszyscy jadą, jedyne czym się różni to większy wiatrak i miedzianą rurą która ma za zadanie odprowadzać ciepło w wyższe części radiatora... Tylko ze radiator ma może 1cm wysokości... Chciałeś porównań z PC? To masz. I powiem ci więcej, nie oceniam jego wydajności, bo nie ja go projektowałem i nie miałem okazji dogłębnie testować.

Oczywiście zignorowałeś to co napisałem wcześniej o tym ze 90% osób zgłasza problem z konsolą a o 90% tych którzy problemu nie maja nawet nie słyszałeś... Ciekawe, jak bardzo się wszyscy rozczulają nad panem z filmiku któremu padł podajnik płyt, tylko ciekawe czy by się tak rozczulali gdyby to był procesor intela czy karta nvidii za tą samą cenę... Pies z kulawą nogą by się tam nie zakręcił nawet... Ale oczywiście chodzi o konsole nowej generacji to jest dramat na całą Polskę...

Cytat: Fox46
Wmawiać sobie że konsola nie ma wadliwego napędu albo że nie ma problemu z chłodzeniem(nie liczne ale są problemy) to jak okłamywanie samego siebie.
Przepraszam całą Polskę, że moja i miliony innych nie ma...

Chyba sam nie rozumiesz co piszesz. wadliwy napęd w twojej wypowiedzi brzmi jak problem z KAŻDYM napędem a już jedna konsola z działającym napędem rujnuje twoją teorię... z tym chłodzeniem to już żeś w ogolę przywalił... Nie, PS4 na chwilę obecna nie ma wadliwego napędu oraz problemu z chłodzeniem. Te kilka tysięcy przypadków mieści się w tych 0,4% odrzutu fabrycznego. Jeśli nie rozumiesz procentów, to może trzeba było uważniej słuchać na lekcji matematyki. Awaryjność PS4 jak i XOne w chwili obecnej sięga standardu od sprzętu elektronicznego i na chwile obecną masz równie duże szanse iż, trafisz na wadliwego pilota do telewizora jak i PS4 czy XOne lub procesor intela czy kartę AMD... I możesz sobie wmawiać, że to wszystko spisek i konspiracja Sony i M$ tylko łaskawie zachowaj to dla siebie i się z tym nie obnoś, bo jeszcze ktoś to przeczyta i uwierzy Zdziwiony Też tak dogłębnie wyszukujesz ile osób ma problemy z pilotem do telewizora czy innymi pierdołami? Nie? To może zacznij, będziesz miał porównanie.

Teraz widzę że rozmowa zmieniła się w jechanie po XOne i PS4 a zaczęło się od jechania po PS4... I to ty mnie nazywasz trollem? Przeczytaj sobie swój pierwszy post w tym temacie zanim nazwiesz kogoś trollem. Ja tu wyczuwam po prostu lekki ból czterech liter Puszcza oko Ale to że ciebie nie stać nie znaczy że masz głosić wszystkim swoje dziwne teorie i przekonania. Nie wiem po co ja się w ogóle zniżam do poziomu twoich bajek i konspiracji. Zły
Dodaj Odpowiedź