The Division dla PC nie będzie zwykłym portem wersji konsolowych
The Division to jedna z najciekawszych gier obecnej generacji, tworzonych obecnie przez studio Massive na zlecenie firmy Ubisoft.
bigboy177 @ 20.12.2013, 19:37
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
The Division to jedna z najciekawszych gier obecnej generacji, tworzonych obecnie przez studio Massive na zlecenie firmy Ubisoft. Projekt zapowiada się niezwykle ciekawie, zarówno pod względem mechaniki rozgrywki, jak i technologicznym (prezentację możliwości silnika Snowdrop obejrzycie tutaj), a twórcy obiecują, że żadna platforma nie zostanie potraktowana byle jak. Konsole otrzymają odpowiednio zoptymalizowaną oprawę oraz interfejs i tego samego należy się spodziewać w przypadku komputerów. Twórcy nie chcą przygotowywać portu konsolowego, bo to nigdy nie kończy się dobrze. W specjalnym wpisie, na łamach oficjalnego blogu gry czytamy więc:
"Jak wiecie, Massive ma swoje korzenie w grach dla PC. Pracujemy bardzo ciężko, bo chcemy mieć pewność, że na komputerach PC dostarczymy wysokiej jakości doświadczenia. Możecie być pewni, że PeCetowe wydanie nie będzie portem, albo odpowiednio zoptymalizowaną wersją. Chcemy stworzyć możliwie jak najlepszą grę, niezależnie od tego, na jakiej platformie gracie."
Wpis, w którym przeczytać można także o możliwościach silnika graficznego, przyprawiono garścią screenów. Dla Waszej wygody przerzucamy je do niniejszej wiadomości. Zachęcamy oczywiście do komentowania tego, co widzicie i czytacie. Na pewno macie jakąś opinię w poruszanych tu tematach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler