W Metal Gear Solid V mogą być pewne nieścisłości
Uniwersum Metal Gear Solid jest bardzo rozbudowane i bogate w szczegóły. Z tego powodu nie łatwo jest dbać o pełną zgodność pomiędzy poszczególnymi tytułami, a w związku z tym, czasem da się dostrzec drobne nieścisłości.
bigboy177 @ 12.11.2013, 11:01
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Uniwersum Metal Gear Solid jest bardzo rozbudowane i bogate w szczegóły. Z tego powodu nie łatwo jest dbać o pełną zgodność pomiędzy poszczególnymi tytułami, a w związku z tym, czasem da się dostrzec drobne nieścisłości. Tak też będzie w przypadku Meta Gear Solid V: Ground Zeroes (prequel do pełnej gry) oraz The Phantom Pain (pełna gra) - przyznaje Kojima. W jego opinii jest to nieuniknione. Tym bardziej, że akcja MGS V rozgrywa się zaraz po MGS 3, ale przed pierwszą częścią sagi.
"Jestem pewny, że ludzie pracujący przy Star Wars mieli te same problemy. Kiedy próbujesz napisać coś, co ma być w środku, zawsze pojawiają się pewne nieścisłości, gdy zaczniesz wdawać się w szczegóły." - powiedział Hideo Kojima w rozmowie z ekipą portalu Kotaku.
"Najważniejsze jest napisanie czegoś, co jest przyjemne, imponujące i lepsze, niż to, co zaprezentowaliśmy wcześniej. Czasem aby uzyskać lepsze doznania, poświęcamy ścisłość fabularną. Mam nadzieję, że fani i gracze to zrozumieją, ale muszę pisać scenariusz najlepiej, jak potrafią, nawet jeśli będą drobne niedociągnięcia."
Ma rację Kojima, czy raczej wolicie, jak nieścisłości nie ma żadnych? Dajcie znać w komentarzach poniżej. Jeśli chodzi o premierę gry, niestety daty wciąż nie ujawniono, a zatem pozostaje wyczekiwać oficjalnego oświadczenia w temacie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler