W Call of Duty: Ghost nie będzie rozgałęzień w misjach

Call of Duty: Ghosts od momentu zapowiedzi wzbudza spore kontrowersje. Głównie ze względu na fakt, że seria od dobrych kilku lat stoi w miejscu, podczas gdy największa konkurencja, Battlefield, cały czas się rozwija.

@ 17.07.2013, 10:27
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

W Call of Duty: Ghost nie będzie rozgałęzień w misjach

Call of Duty: Ghosts od momentu zapowiedzi wzbudza spore kontrowersje. Głównie ze względu na fakt, że seria od dobrych kilku lat stoi w miejscu, podczas gdy największa konkurencja, Battlefield, cały czas się rozwija.

Najpierw było zamieszanie dookoła silnika graficznego, który zapowiadano jako zupełnie nowe narzędzie, przeznaczone dla next-genów, niedługo później okazało się, że to wciąż ten sam engine, oparty na technologii pochodzącej z Quake III. Teraz znowu nie jest wesoło w związku z misjami, wchodzącymi w skład kampanii dla jednego gracza. Jak się bowiem okazuje, Call of Duty: Ghosts nie podąży ścieżką wyznaczoną przez Black Ops 2, w którym możliwe było podążanie kilkoma różnymi drogami (a to dawało poczucie pewnej nieliniowości), zamiast tego będziemy prowadzeni, jak za rączkę (znów całkowita liniowość?).

"Nie mamy takiego samego systemu rozgałęzionych misji. Ale w trakcie misji możesz znaleźć coś, wziąć, a wtedy w innej misji otworzyć się coś wcześniej niedostępnego, albo wydarzy się coś istotnego, co nie miałoby miejsca, gdybyś czegoś wcześniej nie zrobił." - powiedział Mark Rubin z Infinity Ward w trakcie wywiadu dla OPM.

Jeśli Was zastanawia czym są owe tajemnicze przedmioty, to będą się "one pojawiać kilka razy w trakcie całej kampanii", nie wiadomo jednak z czym mamy do czynienia. Osobiście obstawiałbym na jakieś dodatkowe informacje, uzupełniające fabułę. Może jakieś nagrania, tajne papiery itd.

Dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie. Wolelibyście system z Black Ops 2? Czy może ten obecny też będzie w porządku?

Sprawdź także:
Call of Duty: Ghosts

Call of Duty: Ghosts

Premiera: 05 listopada 2013
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, WIIU

Call of Duty: Ghosts to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii strzelanek pierwszoosobowych. Jest to jednocześnie pierwsza część, która ukazała się na konsola...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosDaerdin   @   10:37, 17.07.2013
Mi kampania w Black Ops 2 kompletnie się nie spodobała i system rozgałęzień w żaden sposób pozytywnie na to nie wpłynął. Zdecydowanie lepsza była całkowicie liniowa kampania w jedynce, która powalała klimatem.

Te przedmioty, o których wspomniano w wywiadzie, to zapewne będą materiały wywiadowcze, lub jakieś inne znajdźki, nic więcej.
0 kudosFox46   @   11:25, 17.07.2013
To było do przewidzenia zawsze każdy COD był mocno liniowy tak teraz też będzie. Z tym że największym takim minusem całej tej odsłony jest fakt że tak zrobili w bambuko graczy że mimo wszystko jedzie na Q3 engine. IW wraz z Activision mocno pokazuję jak doi kasę z graczy, bo ten przeskok graficzny zapewne był już możliwy o wiele wcześniej niż teraz.
0 kudosVerdungo   @   11:35, 17.07.2013
Jeżeli single będzie dobrze ogarnięty, może być liniowy do bólu. jednak troszkę swobody zawsze się milo prezentuje w przeciwieństwie do biegania bo tylko jednej wąskiej ścieżce od skryptu do skryptu, z ta różnicą, ze tutaj pewnie skrypty będą odpalały się teraz losowo, zależnie czy stanąłeś bardziej z lewej czy prawej Uśmiech
0 kudosGame_Freaks   @   19:23, 17.07.2013
System z wcześniejszych części mi nie przeszkadzał. Jak dla mnie, ważne żeby były jakieś widowiskowe akcje, czyli to z czym Call of Duty dobrze sobie radzi Uśmiech
0 kudosLordVetinari   @   16:26, 18.07.2013
No trudno oczekiwać po CoD braku liniowości. Czy się to komuś podoba czy nie gry te są liniowe do bólu. W końcu chodzi w nich o akcję, nie swobodę.
0 kudosgregory16mix   @   22:50, 25.07.2013
Myślę, że znów wciskają kit i robią jeszcze słabsza grę od BOII. A szkoda, bo mogli w końcu rozwijać się normalnie a nie opierać jakość na marce,
0 kudosDaerdin   @   23:23, 25.07.2013
BO II było całkiem niezłe, przynajmniej w kwestii multiplayera, który wreszcie przyniósł trochę świeżości Uśmiech
0 kudosKrru   @   08:08, 09.08.2013
To, że nie będzie rozgałęzień w misjach to nie jest jakiś wielki problem. Pod warunkiem, że dostaniemy grę z porządnym klimatem i interesującą historią. Dobrze byłoby też, gdyby cele misji nie sprowadzały się wyłącznie do bezmyślnej napieranki z oddziałami niezbyt rozgarniętych adwersarzy.
Dodaj Odpowiedź