Call of Duty: Ghosts wcale nie działa na nowym silniku. To tylko ulepszona wersja starego narzędzia
Wtorkowa prezentacja najnowszego Call of Duty miała przynieść oczekiwany od lat powiew świeżości w serii, a wszystko za sprawą całkowicie nowego silnika graficznego.
bat2008kam @ 23.05.2013, 14:16
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Wtorkowa prezentacja najnowszego Call of Duty miała przynieść oczekiwany od lat powiew świeżości w serii, a wszystko za sprawą całkowicie nowego silnika graficznego. Już po obejrzeniu krótkiej zajawki, w głowach wielu z Was z pewnością zrodziło się proste, lecz niezwykle istotne pytanie: ”Gdzie ten next-gen?”. Okazuje się, że na pewno nie ujrzymy go w nadchodzącym Ghosts. Twórcy oficjalnie potwierdzili, że tegoroczną odsłonę będzie napędzało stare narzędzie, a prace nad nowym – o ile w ogóle je rozpoczęto – jeszcze trwają.
Leciwe linijki kodu, składające się na wspomniany silnik, pamiętają odległe czasy Quake'a III. Wstyd, że po tylu latach zacofania, w dobie konsol wyposażonych w 8 GB pamięci RAM, nadal będziemy musieli oglądać te same tekstury. Nawet, jeśli nałożono na nie kilka kilogramów ”tapety”.
Dla przypomnienia – tak wygląda next-gen według Infinity Ward:
Nie chcę być nieuprzejmy, ale chłopaki z Cryteka i DICE pewnie mają niezły ubaw.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler