Call of Duty: Ghosts (PC) - okladka

Call of Duty: Ghosts (PC)

Premiera:
05 listopada 2013
Premiera PL:
05 listopada 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Strona:

ObserwujMam (53)Gram (13)Ukończone (36)Kupię (8)

Opis Call of Duty: Ghosts (PC)
zvarownik @ 23:36 21.05.2013
Kamil "zvarownik" Zwijacz

Śr. długość gry: 6h 46min

+ czaswięcej

Call of Duty: Ghosts to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii strzelanek pierwszoosobowych. Jest to jednocześnie pierwsza część, która ukazała się na konsolach nowej generacji - Xbox One i PlayStation 4. Za produkcję odpowiada studio Infinity Ward.

Akcja gry toczy się na całym globie w 2023 roku. Ziemia została potraktowana wojna nuklearną. Stany Zjednoczone nie stanowią już takiej potęgi militarnej jak dawniej i zostały zaatakowane. Po przeciwnej stronie barykady stoi Konfederacja, którą tworzą kraje Ameryki Południowej oraz Karaiby. Potężne, bogate i wyposażone przede wszystkim w duże pokłady surowców naturalnych. By poradzić sobie z zaistniałą sytuacją powołano jednostkę specjalną - Duchy. Wcielamy się w jednego z braci Walkerów - Logana, przyszłego członka tej elitarnej jednostki. Scenariusz do gry napisał Stephen Gaghan, zdobywca Oscara za film Traffic.

Tytuł, w stosunku do poprzednich części, przeszedł wiele zmian, jednak nie wywrócił rozgrywki do góry nogami. Akcja w dalszym ciągu jest niesamowicie szybka i widowiskowa. Novum całego cyklu jest fakt, iż na swoich usługach posiadamy tresowanego owczarka niemieckiego wabiącego się Riley. Pomaga on podczas misji, zaś kilkukrotnie sami możemy pokierować czworonogiem, a dodatkowo wydajemy mu polecenia dotyczące zaatakowania konkretnego przeciwnika.

Tryb multiplayer został wzbogacony o możliwość edytowania swojego żołnierza (budowa ciała, kolor skóry, itd.) oraz całkowicie świeży tryb rozgrywki nazwany Wyginięcie (ang. Extinction). Polega on na przemieszczeniu się przez kolejne punkty kontrole grupy graczy, która co rusz atakowana jest przez istoty pozaziemskie. Rozgrywka toczy się do momentu, w którym zginie ostatnia postać sterowana przez jednego z graczy. Dodatkowo da się w większym stopniu ingerować w środowisko gry, niszcząc niektóre elementy.

Gra działa na starym silniku id Tech 3, z którego usług cała seria korzysta od zamierzchłych początków. Oprawa graficzna została odpowiednio przystosowana do konsol nowej generacji tak, by nie ustępowała np. komputerom osobistym.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian, Materdea, Daerdin,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Call of Duty: Ghosts (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   13:20, 15.02.2014
Cytat: Krru
Będziesz mógł grać Kapitanem w multi (jak zapłacisz).
Powiedz że żartujesz... Ciekawe czy ktoś się skusi na coś tak wspaniałego.
0 kudosKrru   @   07:46, 16.02.2014
IgI123 - Captain Price Legend Pack pojawi się 18 lutego.
0 kudoszvarownik   @   20:15, 24.08.2014
Singiel świetny i jak zwykle efektowny Uśmiech
0 kudoswojtekjacek   @   22:26, 25.10.2015
mam 4 gb ramu miasto gier pokazuje że pójdzie a gra przed włączeniem pokazuje że mam za mało ramu
0 kudosDirian   @   22:52, 25.10.2015
A grę masz oryginalną? Bo w którymś patchu wprowadzono możliwość gry na 4GB.
0 kudosDaerdin   @   23:10, 25.10.2015
Ewentualnie sprawdź, czy masz włączone automatyczne aktualizacje.
0 kudosdabi132   @   13:39, 24.12.2015
Ghosts to ostatni CoD, który jestem w stanie przełknąć. Advanced Warfare juz zdecydowanie za bardzo futurystyczne. Oby to nie byla ostatnia część, którą zakupiłem
0 kudosshuwar   @   16:34, 08.01.2017
Dobra... chyba nadszedł czas na ogranie również Ghosta. Po Modern Warfare i Black Ops mój apetyt na CoD wzrósł Uśmiech
0 kudosVerdyct   @   05:28, 08.02.2017
Cha, ostatni wpis wieki temu, ale rydzyk fizyk...
Gra niezła, grywalność niezła plus, ale jeśli chodzi o widoki...
...to dech zapiera.
Widok Ziemi, stacji kosmicznej, kosmosu w formacie nVidia 3dVision jest dosłownie nieziemski.
Ale właśnie tu pojawia mi się zgrzyt.
W chwili , gdy jesteśmy atakowani na stacji kosmicznej, zabijamy jednego gościa i przechodzimy do następnej komnaty stacji, następuje stop klatka. To się dzieje prawie na samym początku gry. Zawiech zawsze dokładnie w tym miejscu. Na kilkanaście prób, jedna pozwala przejść dalej, ale po jakimś czasie następuje kolejna zawiecha. I tak co jakiś czas.
Stosowałem wszystkie znane na Ziemi sposoby poprawy tej sytuacji, niestety bez powodzenia.
Czy znajdzie się jakiś Alien znający jakiś nieznany, kosmiczny sposób na pozbycie się raz na zawsze tego problemu?
Tak mi dzieje się tylko w tej grze. Gra, ma się rozumieć, oryginał, steam, jakby kto chciał się czepnąć.
0 kudosshuwar   @   07:36, 08.02.2017
Może masz coś podobnego co ja: pisałem o tym tutaj.
Cytuję: " Problem rozwiązany. Nie wiem co dokładnie pomogło, ale wykonałem 2 czynności:
Wyłączyłem Steam podczas gry oraz synchronizację VSynch. Myślę, że to ostatnie miało kluczowe znaczenie.
"
0 kudosVerdyct   @   08:32, 08.02.2017
z synchronizacją kombinowałem: bez skutku, sprawdzę z nakładką w steam
zaczęło pobieranie, za ok 40 min. sprawdzę,
...choć czarno to widzę... po tylu próbach...och doloż moja doloż... niech mnie ktoś przytuli...
0 kudosshuwar   @   09:18, 08.02.2017
No próbuj... czasami okazuje się, że głupie rzeczy mają wpływ na wydajność.

Cytat: Verdyct
niech mnie ktoś przytuli...
Proś Cienką, albo Darię... ja w panach nie gustuję Dumny Uśmiech
0 kudosVerdyct   @   09:59, 08.02.2017
nakładkę w steam wyłączyłem, priorytet ustawiłem na normalny, synchro wyłączone i nic, po staremu, zawiecha taka że trza wyłączyć z managera zadań, ... straciłem wszelką nadzieję...to już koniec...

cyt. ..."ja w panach nie gustuję..."
bez obaw, żaden ze mnie pan Zdziwiony

A tak na serio, to dzięki za szczere chęci Uśmiech
0 kudosshuwar   @   13:22, 08.02.2017
Kurcze... z tym Ghostem jest wtopa. Pogooglaj, może coś znajdziesz. Z tego co pamiętam ludzie zgłaszali sporo problemów z wydajnością, zwiechami itp.
0 kudosGuilder   @   02:22, 08.04.2020
Nie rozumiem, czemu ta część była tak krytykowana. Oczywiście ja ogrywam CoD-y tylko w singlu, no ale to właśnie o rozgrywce pojedynczego gracza się tyle naczytałem. Jak dla mnie Infinity Ward robi kampanie nieporównywalnie lepiej od Treyarchu. Widowiskowa, zróżnicowane misje, fabuła zachęcająca do brnięcia dalej, fajne to. Tylko że krótkie, ale po dziesięciu czy iluś częściach, to chyba nie jest zaskoczenie?
Przydałoby się jednak, żeby zrobili sequel, bo skończyło się grubym cliffhangerem. A tymczasem dostaliśmy od nich najpierw oderwany od wszystkiego fabularnie Infinite Warfare, a potem reboot Modern Warfare. Smutny No cóż, może za dwa lata...
Dodaj Odpowiedź