Battlefield 4 będzie wspierał Kinecta dla Xbox One
Microsoft na pewno ciśnie deweloperów aby oferowali możliwie jak największe wsparcie dla możliwości unikatowych dla konsoli Xbox One.
bigboy177 @ 10.07.2013, 15:31
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
xbox one
Microsoft na pewno ciśnie deweloperów aby oferowali możliwie jak największe wsparcie dla możliwości unikatowych dla konsoli Xbox One. Jedną z nich jest na pewno nowy Kinect, który ma rzekomo znacznie większe możliwości, mniejsze opóźnienie oraz lepszą jakość obrazu. Mimo to, niektórzy twórcy wcale nie zamierzają się natychmiast rzucać na kontroler ruchowy Giganta z Redmond. Postarają się go wesprzeć, ale tylko tam, gdzie ma to sens. Z takiego właśnie założenia wychodzi studio DICE, pracujące obecne w pocie czoła nad Battlefield 4.
"Mamy pragmatyczne podejście do Kinecta. Zamiast próbować robić coś na siłę, szukamy sensu dodawania czegoś dla graczy."
"Kiedy spojrzysz na gry, jakie tworzymy - albo choćby na Battlefielda - w strzelankach najważniejsze są umiejętności. Bardzo ważny jest zatem kontroler. Musisz mieć możliwość dokładnego kontrolowania tego, co się dzieje, sterowanie z użyciem kontrolera ruchowego nie ma zatem sensu - przynajmniej jeśli chcesz zachować formułę gry, którą masz teraz. Musisz zatem zbudować inny typ strzelanki."
"Są jednak aspekty gry, w których to ma sens i właśnie w nich chcemy zrobić użytek z Kinecta, ale jeszcze nic nie zapowiedzieliśmy." - powiedział Karl Magnus Troedsson w wywiadzie dla Gameinformera.
Czyli wszystko klarowne. Nie wiadomo jednak jak konkretnie DICE planuje wykorzystać Kinecta. Może będziemy wydawać polecenia swoim towarzyszom w singlu? Może macie jakieś ciekawe pomysły? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler