Hideo Kojima: 'Metal Gear Solid V to prawdziwy symulator skradania'
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na targach E3 wzbudziło niemałe zainteresowanie. Kontynuacja tej legendarnej i kultowej już serii doczeka się otwartego świata, który postawi przed graczem zupełnie nowe wyzwania.
Lucas-AT @ 24.06.2013, 18:04
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na targach E3 wzbudziło niemałe zainteresowanie. Kontynuacja tej legendarnej i kultowej już serii doczeka się otwartego świata, który postawi przed graczem zupełnie nowe wyzwania. Swojego zadowolenia z gry nie ukrywa również sam Hideo Kojima, ojciec marki, który w wywiadzie udzielonym 4Gamer nazwał swoje dzieło "prawdziwym symulatorem skradania".
"Skradanie w Metal Gear Solid V jest bardzo realistyczne. To nie jest tylko kwestia zasad, na jakich opiera się gra. Możesz zdecydować czy udać się do celu pieszo, czy wsiąść za stery pojazdu. W nocy będzie mniej strażników, niż za dnia, a gdy włączysz reflektory, szybko zostaniesz zauważony.
Uważam, że określenie prawdziwy symulator skradania jest odpowiednie. Wcześniej, gdy rozgrywka była prowadzona na szynach, gracz wiedział czego się spodziewać, bo projektanci poziomów w pewnym miejscu zaplanowali eksplozję, a w innym umieścili walącą się ścianę. To było jak w nawiedzonym domu. Teraz czas i pogoda będą się zmieniać. Chciałem stworzyć grę, którą miliony graczy przejdą na milion sposobów" - mówi Kojima.
Jak widać, przynajmniej na papierze, nowe dziecko studia Kojima Productions to naprawdę skomplikowany projekt, który względem poprzednich części stawia wielki krok do przodu. Ewolucja tej serii chyba nigdy nie była jeszcze tak widoczna, jak teraz. Trzymamy więc kciuki i czekamy na efekty prac.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain trafi do sprzedaży w 2014 roku w wersji na konsole PS3, PS4, X360 oraz Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler