Sony planuje zarabiać znacznie szybciej na PS4, aniżeli zarabiało na PS3
Premiera PlayStation 3 była niemałym wydarzeniem. Konsola posiadała bardzo zaawansowaną architekturę i technologię, której próżno było szukać u konkurencji.
bigboy177 @ 09.05.2013, 14:30
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, ps4
Premiera PlayStation 3 była niemałym wydarzeniem. Konsola posiadała bardzo zaawansowaną architekturę i technologię, której próżno było szukać u konkurencji. Niestety produkcja każdej maszynki oznaczała ogromne straty dla Sony, a w związku z tym, podczas projektowania PlayStation 4 wybierano takie rozwiązania, aby urządzenie możliwie jak najszybciej zaczęło przynosić realne zyski.
"W przeciwieństwie do PS3, nie planujemy dużych strat podczas startu PS4." - powiedział szef działu finansowego Sony, Masaru Kato.
"Kiedy projektowaliśmy PS3, bardzo wiele jego elementów było inwestycjami wewnętrznymi, chociażby sam procesor Cell. Opracowanie go pochłonęło wiele funduszy, głównie ze względu na to, że cały projekt powstawał wewnętrznie."
"Tym razem korzystamy z gotowych rozwiązań, mimo że mamy też ekipę pracującą nad układami. Robimy użytek z istniejących technologii, a dzięki temu budujemy urządzenie z wykorzystaniem pomocy naszych partnerów, co istotnie zmniejsza inwestycje na rozwój."
Wszystko ładnie i pięknie, ale zastanawia mnie czy PS4 rzeczywiście będzie tak imponującym sprzętem, jak jego poprzednik. Nie sposób już teraz przesądzać, ale sami przyznacie, że jakieś obawy w Waszych głowach także się tlą, czyż nie? Nawet pomimo zapowiedzi tak imponujących projektów, jak Killzone: Shadow Fall oraz inFamous: Second Son.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler