Nie będzie Dead Island Riptide dla Wii U. Wszystkiemu winny jest silnik
W wywiadzie dla serwisu Digital Spy Alex Toplansky, producent kreatywny w firmie Techland, wypowiedział się na temat Dead Island Riptide w wersji na konsole Wii U.
zvarownik @ 17.03.2013, 20:48
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360, wiiu
W wywiadzie dla serwisu Digital Spy Alex Toplansky, producent kreatywny w firmie Techland, wypowiedział się na temat Dead Island Riptide w wersji na konsole Wii U. Od razu trzeba powiedzieć, że takowej nie będzie.
Nie stwierdzono na 100 %, że tytuł nigdy nie wyląduje na platformie "Niny", ale z pewnością prędko to nie nastąpi. Problemem jest sam silnik, który po prostu nie został napisany pod tę platformę i twórcy musieliby przerobić zbyt wiele rzeczy, albo stworzyć zwykły port, co im po prostu nie odpowiada. Skupiono się na wersjach na X360, PS3 i PC, usprawniono wiele elementów, dodano mnóstwo nowych i tyle.
Z pewnością decyzja ta jest związana także z małą ilością konsol Wii U na rynku i inwestowanie w edycję dedykowaną temu sprzętowi, wiązałoby się ze sporym ryzykiem finansowym. Koszty produkcji mogłyby się po prostu nie zwrócić. To jednak tylko moje gdybanie. Jakkolwiek by nie było, w naszym kraju nowa maszyna Nintendo nie cieszy się ogromną popularnością, więc chyba większość z Was i tak nie zapłacze z żalu.
Dead Island Riptide ukaże się w Stanach Zjednoczonych 23 kwietnia, a u nas w kraju 3 dni później. Po więcej informacji odsyłam do naszej zapowiedzi.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler