Adrian Chmielarz i Astronauci porzucają tworzenie rozbudowanych, wysokobudżetowych projektów

Prawdopodobnie najbardziej znany polski twórca gier video, czyli Adrian Chmielarz, udzielił ostatnio serwisowi GamesIndustry wywiadu, w którym podzielił się ze światem swymi planami na przyszłość.

@ 04.03.2013, 16:42
Bartek "bat2008kam"
pc

Adrian Chmielarz i Astronauci porzucają tworzenie rozbudowanych, wysokobudżetowych projektów

Prawdopodobnie najbardziej znany polski twórca gier video, czyli Adrian Chmielarz, udzielił ostatnio serwisowi GamesIndustry wywiadu, w którym podzielił się ze światem swymi planami na przyszłość. Okazuje się, że studio The Astronauts, którego jest założycielem, nie będzie produkowało rozbudowanych, wysokobudżetowych projektów na miarę Bulletstorma. Zamiast tego, warszawscy Astronauci skupią się na produkcji mniejszych tytułów, a pierwszym z nich będzie The Vanishing of Ethan Carter.

Chmielarz zdradził, że robienie ”wielkich” gier nie ekscytuje go tak, jak kiedyś i dlatego woli zająć się czymś mniej mainstreamowym. Adrian dodał, że nie zmieniło się jedno – nadal pragnie dostarczać graczom projekty z najwyższej półki. Chce także w pewien sposób zrewolucjonizować branżę, a ściślej mówiąc – wykreować świat oraz postaci i opowiedzieć ich historię w sposób, którego do tej pory nie widzieliśmy. To trudne zadanie, ale wierzę, że nadwiślańska ekipa sobie z nim poradzi. Przypominam, iż składa się ona z ludzi, którzy – jeszcze pod egidą People Can Fly - wielokrotnie udowadniali, że talentu im nie brakuje. Trzymamy kciuki.

Adrian Chmielarz i Astronauci porzucają tworzenie rozbudowanych, wysokobudżetowych projektów

Sprawdź także:
Zaginięcie Ethana Cartera

Zaginięcie Ethana Cartera

Premiera: 25 września 2014
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

The Vanishing of Ethan Carter to debiutancki projekt polskiego studia The Astronauts. Deweloperzy Ci nie są jednak żółtodziobami branży, bowiem przewodzi nimi były szef P...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosjuve   @   16:45, 04.03.2013
Jednym słowem poszli na łatwiznę. Jak znam życie wybiorą dystrybucję cyfrową i łatwe pieniądze, no cóż, szkoda...
0 kudosMicMus123456789   @   16:56, 04.03.2013
UP: Już chyba zapowiedzieli, że The Vanishing of Ethan Carter będzie sprzedawane w cyfrowej dystrybucji.
0 kudosgregory16mix   @   17:01, 04.03.2013
Szkoda i zgadzam się z Juve. Pewnie odbiór bulletstorma nie satysfakcjonował ich tak jak by chcieli i nie przyniosło takich zysków jakich oczekiwali. Nie od razu Rzym zbudowano...
0 kudosVerdungo   @   19:16, 04.03.2013
A może nie chodzi tu o pójście na łatwiznę tylko zrobienie tytułu z jakąś nutką indywidualizmu, a nie rynkowego hurtownika, który ma zainteresować każdego, wciskanymi wszędzie reklamami i pierdołowatymi zachętami do kupna gry, w której drugie tyle budżetu co na produkcje, poszło na marketing i reklamę Dumny
0 kudosKreTsky   @   02:04, 05.03.2013
UP: Ja tez strzelam ze to byla kwestia robienia gier, ktore mozna szybko opylic na steamie ;]

Szkoda ze dali sobie spokoj po jednej grze, a swoja droga Bulletstorm byl calkiem fajny, tylko szybko sie nudzil.
Dodaj Odpowiedź