Battlefield 3 trafił do ćwierć miliona polskich graczy
Podczas gdy na świecie seria Call of Duty bije kolejne rekordy, u nas, w Polsce, sprawy wyglądają nieco inaczej.
Dirian @ 26.11.2012, 15:39
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Podczas gdy na świecie seria Call of Duty bije kolejne rekordy, u nas, w Polsce, sprawy wyglądają nieco inaczej. Electronic Arts Polska ujawniło właśnie wyniki sprzedaży Battlefield 3 na rodzimym rynku, z których wynika, że gra znalazła więcej nabywców od Call of Duty: Modern Warfare 3.
LEM, polski dystrybutor Call of Duty, podał niedawno, że zeszłoroczne Modern Warfare 3 od czasu premiery w listopadzie 2012 sprzedało się w Polsce w nieco ponad 140 tysiącach egzemplarzy. Wynik niewątpliwie godny podziwu, szczególnie jak na polskie realia, ale blednie przy liczbie, jaką dzisiaj pochwaliło się Electronic Arts.
A jest nią 250 tysięcy, bo właśnie tyle pudełek z Battlefield 3 zniknęło ze sklepowych półek w naszym pięknym nadwiślanym kraju. Co by uczcić tą okazję, na Origin grę i dodatki można dorwać obecnie za połowę ceny, więc kto jeszcze nie grał, a chciałby w końcu wyruszyć na Pole Bitwy, chyba nie powinien już dłużej zwlekać.
Jako ciekawostkę podano rozkład poszczególnych platform, z którego wynika, że 63% z tych dwustu pięćdziesięciu tysięcy pudełek powędrowało do posiadaczy pecetów, 26% to użytkownicy PlayStation 3, a zaledwie 11% płyt z grą trafiło do czytników Xboksów 360. U nas dominacja blaszaków raczej nikogo specjalnie nie dziwi, a gdy jeszcze dodamy, że pecetowa wersja Battlefield 3 jest zwyczajnie tą najlepszą (pełnoprawne multi, świetna oprawa wizualna), to wszystko staje się jasne.
Na koniec wypada pogratulować dobrych wyników, zarówno Electronic Arts, jak i LEM-owi. Liczby te potwierdzają, że polski rynek gier wideo dynamicznie się rozwija, a popyt stale rośnie, co niewątpliwie dobrze wróży na przyszłość.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler