Zasady walki w Splinter Cell Blacklist

Zaledwie kilka dni temu Ubisoft Toronto opublikowało materiały, na których wyjaśniano nowe rozwiązania zastosowane w rozgrywce.

@ 23.11.2012, 10:18
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps3, xbox 360

Zasady walki w Splinter Cell Blacklist

Zaledwie kilka dni temu Ubisoft Toronto opublikowało materiały, na których wyjaśniano nowe rozwiązania zastosowane w rozgrywce. Tym razem film, który trafił do sieci jest równie, jak nie o wiele ciekawszy. Gwoli ścisłości, Splinter Cell: Blacklist to ambitny tytuł, który celuje w tęsknotę za pierwszymi odsłonami serii. Ubisoft pracuje w poczcie czoła, aby pogodzić różne aspekty rozrywki - słowem, dogodzić wszystkim.

Tym razem wchodzimy za kulisy produkcji. Poznajemy tam ekipę odpowiedzialną za sceny walki i fizykę nowego Splinter Cell: Blacklist. Osobą, którą poznajemy jest Kevin Secours, odpowiedzialny bezpośrednio za ruchy i styl walki protagonisty. Po tym, co zobaczycie poniżej, odradzam zbliżać się do takich ludzi bez sporej wielkości gnata, aczkolwiek i to nie gwarantuje dyskusji na poziomie. Kevin to specjalista od samoobrony, który znany jest w stanach z prowadzenia seminariów czy szkoleń sztuk walki. Wideo skupia się właśnie na jego osobie, co daje jasno do zrozumienia, dlaczego gra prezentuje się tak dobrze. Sam Fisher ma się więc dobrze, a produkcja, generalnie, zapowiada się świetnie. Premiera jest przewidziana na marzec 2013.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   13:32, 23.11.2012
Mam głęboką nadzieję, że ten powrót do korzeni serii okaże się sukcesem i żeby nie dawali za dużo elementów rozgrywki z Conviction.
0 kudosFox46   @   13:32, 23.11.2012
Dobry koleś jest no zobaczymy co z tego będzie, a końcówka najlepsza Szczęśliwy
0 kudosguy_fawkes   @   14:24, 23.11.2012
Kolejny mały plusik na konto Blacklist. Być może jednak będzie z tego stary, dobry Splinter Cell.
0 kudosDaniel(PL)   @   15:01, 23.11.2012
W pierwszej części, którą niedawno ukończyłem prawie nikogo nie zabiłem. Wszystko po cichu. Bardzo mało razy mnie wykryli, o ile w ogóle.
0 kudosguy_fawkes   @   16:14, 23.11.2012
UP: To pogratulować, ale co to ma wspólnego z dyskusją nt. Blacklist?
0 kudosKreTsky   @   00:21, 24.11.2012
;] Fajnie, jakby wrocili do korzeni i znow zrobili skradanke z krwi i kosci.
0 kudosKrru   @   08:24, 24.11.2012
Przy okazji wprowadzenia nowych rozwiązań w rozgrywce, mogliby też zmienić głównego bohatera.
0 kudosDaniel(PL)   @   15:15, 24.11.2012
Cytat: guy_fawkes
UP: To pogratulować, ale co to ma wspólnego z dyskusją nt. Blacklist?


No i mam nadzieje, że tak samo będzie w tej:E
0 kudosFox46   @   23:57, 24.11.2012
Cytat: Daniel(PL)

No i mam nadzieje, że tak samo będzie w tej:E


Wiesz co ja bym się aż tak mocno nie nastawiał na taki powrót, wiadome jest ok fajnie. Ale zazwyczaj Rozkorzeniona marka czyli taka która idzie w dwie strony tych graczy skradankowych, i tych typowych którzy lobią rozwalać to zawsze się odbija jakimś ogółem na minus dla jednej z tych stron. Zazwyczaj wtedy poszkodowani są ci gracze którzy wolą przechodzić skradankowo.

A taki dobry przykład gry rozkorzenionej pod dwa obozy graczy to np: Hitman: Absolution
Dodaj Odpowiedź