Firma Licomp Empik Multimedia z przykrością potwierdza, iż zaplanowana na dzień wczorajszy premiera pudełkowej wersji gry Uprising44: Powstanie Warszawskie na platformę PC i MAC nie odbyła się, za co wszystkich graczy przepraszamy.
LEM @ 29.08.2012, 12:59
"LEM"
pc, press info
Firma Licomp Empik Multimedia z przykrością potwierdza, iż zaplanowana na dzień wczorajszy premiera pudełkowej wersji gry Uprising44: Powstanie Warszawskie na platformę PC i MAC nie odbyła się, za co wszystkich graczy przepraszamy.
"Mając zapewnienia twórców, jak również widząc ich zaangażowanie w projekt byliśmy pewni, że nasza współpraca zaowocuje pojawieniem się w Polskich sklepach pudełkowej wersji ciekawego projektu, jakim jest gra Uprising44. Jednakże tak się nie stało. Bezpośrednim powodem są kolejno odraczane przez Twórców daty dostarczenia finalnej wersji gry, uniemożliwiające nam terminowe uruchomienie produkcji i dostarczenie produktu do sklepów." - wyjaśnia Marcin Turski, Prezes Licomp Empik Multimedia.
Jednocześnie chcielibyśmy poinformować o zakończeniu współpracy z DMD Enterprise.
"Niestety, zaistniała sytuacja zmusiła nas do wycofania się z projektu Uprising44, a tym samym zakończenia współpracy z DMD Enterprise. Nie zmienia to jednak faktu, że życzymy twórcom wielu sukcesów." komentuje Monika Lach, PR & Marketing Manager.
Uprising44: Powstanie Warszawskie to tytuł polskiego studia DMD Enterprise, łączący w sobie elementy gry akcji z perspektywy trzeciej osoby oraz strategii czasu rzeczywis...
Fox 100% pewności nigdy nie masz ale prawdopodobnie w tym wypadku będziesz miał rację LEM chyba przeczytał poprzedni wpis na MG i postanowił napisać sprostowanie, że nie tak po cichu uciekł z tonącego statku tylko wszystko teraz wytłumaczył w jakich okolicznościach zakończono współpracę.
a mnie się troszkę wydaje, że ta gra była po prostu tak słaba, że LEM wstydził się ją wydać pod swoją marką, żeby to nie zaszkodziło wizerunkowi całej instytucji. Po samych gameplayach które można obejrzeć na yt, gra jak dla mnie prezentuje się delikatnie mówiąc po prostu mizernie.
No jak się jedna strona nie chce / nie może wywiązać z danego słowa, to nie ma się co dziwić. Z drugiej strony lepiej wypuścić dopracowany produkt niż chłam. Pytanie tylko czy znajdą nowego chętnego wydawcę.
Osobiście nie chciałbym wydać gniota, więc nie dziwie się zakończeniu współpracy, a skoro czytam, że jeszcze są wieczne opóźnienia to tym bardziej. Najprawdopodobniej tej gry już nigdy nie zobaczymy na sklepowych półkach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler