Minecraft na Xboxie święci wielkie triumfy

Ostatnio informowałem Was o doskonałej sprzedaży gry Trials Evolution, okazało się jednak, że rekord został już pobity przez Minecrafta.

@ 12.05.2012, 07:58
Kamil "zvarownik" Zwijacz
xbox 360

Minecraft na Xboxie święci wielkie triumfy

Ostatnio informowałem Was o doskonałej sprzedaży gry Trials Evolution, okazało się jednak, że rekord został już pobity przez Minecrafta. Również nie podano dokładnych danych, ale twórcy na Twitterze chwalili się, że koszty produkcji zwróciły się już po godzinie obecności na rynku, a Major Nelson ("twarz" X360) słusznie zauważył, że w dzień po premierze w rankingach było już ponad 400 tys. graczy, a pod uwagę trzeba wziąć fakt, że nie każdy musi ciupać będąc podłączonym do sieci.

Ja także już grałem i... i nie powiem co, tego dowiecie się prawdopodobnie dzisiaj z recenzji. W każdym bądź razie produkcji Mojang AB i 4J Studios (odpowiedzialni za konwersję) nie przeszkodziła wygórowana cena (1600 MSP, jedna z najwyższych dla gier zręcznościowych w historii Xbox Live).

Ktoś z Was już ma ten tytuł? Jak wrażenia?

Minecraft na Xboxie święci wielkie triumfy

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudososkarsom   @   11:36, 12.05.2012
Słyszeliście o specjalnym traktowaniu Mojang? Podobno dostali od MS'u możliwość darmowych aktualizacji.
0 kudoszvarownik   @   11:39, 12.05.2012
Cytat: oskarsom
Słyszeliście o specjalnym traktowaniu Mojang? Podobno dostali od MS'u możliwość darmowych aktualizacji.
Jeżeli to prawda, to w recenzji się zdeczka pomyliłem Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   12:35, 12.05.2012
Dla mnie bez sensu że Minecraft może grac tylko 4 osoby online :/ a nie jak na PC np: z 30 osób na jednym serwerze i mapie.
0 kudosgregory16mix   @   12:46, 12.05.2012
Po godzinie... No to niezły rekord. Oby więcej tak oryginalnych gier było tak rozchwytywanychSzczęśliwy
0 kudosremik1976   @   13:08, 12.05.2012
Szkoda, że podpisali lojalkę z M$ i gry nigdy nie zobaczę na PS3. Poirytowany
0 kudosLucas-AT   @   14:27, 12.05.2012
Remik, każdy PC tę grę udźwignie, to naprawdę nie problem zagrać w tę grę. Mój brat w to gra, a ma procka 700Mhz w starym kompie.
0 kudosremik1976   @   15:34, 12.05.2012
Wiem, ale Minecraft ma problemy z optymalizacją na PC i to mi przeszkadza, a nie mam najgorszego komputera. Dlatego myślę, że znacznie lepiej gra działa na konsoli (raczej).
0 kudosRavnarr   @   18:28, 12.05.2012
Lucas, nie do końca jest to prawda. Wbrew pozorom, Minecraft do płynnego działania wymaga bardzo mocnego kompa - jak nie wierzysz, spróbuj w grze odpalić więcej niż trzy klocki materiałów wybuchowych...
0 kudososkarsom   @   22:32, 12.05.2012
To zaczynam co tam jest ;) Nie wiem czy o tym pisaliście, więc napiszę wszystko co wiem.

Mały świat z niewidzialnymi ścianami, split screen niemożliwy na telewizorach bez HD, kod konwersji pochodzi sprzed 14 miesięcy, gra jest w kilku miejscach niestabilna, Mojang podobno ugadał się z M$'em i mają darmowe aktualizacje, podobno są przez M$ taktowani bardzo wyjątkowo i mają dostęp do rzeczy, które inne firmy dostają po kilku miesiącach.
0 kudosFox46   @   12:47, 13.05.2012
Dok
Cytat: Ravnarr
Lucas, nie do końca jest to prawda. Wbrew pozorom, Minecraft do płynnego działania wymaga bardzo mocnego kompa - jak nie wierzysz, spróbuj w grze odpalić więcej niż trzy klocki materiałów wybuchowych...


Dokładnie nawet taka głupia Teraria wymaga 128MB karty graficznej!! na taką grafie (2D) to powinna wystarczyć 64mb karta graficzna albo nawet 32mb a nie 128mb. A minecraft też takiej wymaga
I nie poleci na każdym kompie bo na np: takiej konfiguracji
AMD Atlon 3000+, GeForce4, 2gb ramu na 100% nie poleci Minecraft.

Jakby nie było Minecraft to grafa 3D, w osadzonym pikselowym świecie ale wciąż 3D.
0 kudosLuksib   @   13:10, 13.05.2012
Quake również miał trójwymiarową grafikę.
0 kudosRavnarr   @   15:40, 13.05.2012
Głównie chodzi tu o generowanie całego świata na bieżąco w czasie rzeczywistym. Im go więcej, tym bardziej obciąża kompa. A w teorii ten świat jest nieskończony...
0 kudosFox46   @   02:00, 14.05.2012
Cytat: Luksib
Quake również miał trójwymiarową grafikę.


A jakie miałeś możliwości w Quake ?? zerowe więc z czym do ludzi.

Co jak co ale do Minecrafta wymagana jest 256mb karta grafiki był pograć fajnie.
0 kudosLucas-AT   @   08:34, 14.05.2012
Prawda jest taka, że ta gra teoretycznie powinna działać nawet na karcie 64Mb. To są piksele. Ale wiadomo, że bez sensu jest tak grę optymalizować, skoro dziś każdy posiada o wiele lepszy sprzęt.
0 kudosFox46   @   10:47, 14.05.2012
Cytat: Lucas-AT
Prawda jest taka, że ta gra teoretycznie powinna działać nawet na karcie 64Mb. To są piksele. Ale wiadomo, że bez sensu jest tak grę optymalizować, skoro dziś każdy posiada o wiele lepszy sprzęt.

Ano też fakt bo po co, gościu jak ją tworzył nawet nie wiedział że odniesie taki sukces, a jak zobaczył ile ludzi w nią gra i stale rośnie liczba to bez sensu było poprawiać kod gry. Tym bardziej że ludzie się na takowy nie żalili ani nic z tych rzeczy, jedynie wychodziły usprawnienia do samej gry itp:
Dodaj Odpowiedź