Saints Row: The Third - pierwsze recenzje ujrzały światło dzienne
Saints Row: The Third może nie był najbardziej wyczekiwanym hitem tegorocznej jesieni, ale na pewno znajdzie się spora grupa fanów, którzy czekali na kontynuację serii autorstwa studia Volition.
Dirian @ 11.11.2011, 12:10
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Saints Row: The Third może nie był najbardziej wyczekiwanym hitem tegorocznej jesieni, ale na pewno znajdzie się spora grupa fanów, którzy czekali na kontynuację serii autorstwa studia Volition. Poniżej prezentujemy pierwsze oceny, pochodzące z wersji na Xboksa 360.
- Official Xbox Magazine – 9.5/10
- GameTrailers – 7.7/10
- Gaming Age – 9.1/10
- GamePro – 8/10
- 1UP – 8.3/10
- IGN – 8.5/10
- Destructoid – 7/10
- GamesRadar – 10/10
Jak widać, noty oscylują w okolicy ósemki, czyli otrzymaliśmy bardzo solidny produkt. Recenzentom podoba się przede wszystkim specyficzny klimat The Third, który widać już na pierwszym lepszym obrazku. Wygląda on na kiczowaty i głupawy, ale według osób testujących grę sprawdza się to świetnie, a sam tytuł rzeczywiście jest zabawny i zakręcony. Podobno na tyle, że po zagraniu w nowe Saints Row nie będziemy chcieli wracać do "normalnych" gier.
Dzieło Voilition chwalone jest także za przeróżne pomysłowe bronie i pojazdy, których w grze jest sporo i są różnorodne. Nie najgorsza jest również grafika, miasto Steelport wygląda podobno świetnie, ale gorzej wypadają animacje, które potrafią szarpnąć. To co może się nie podobać, to przede wszystkim niektóre misje, zdecydowanie przekombinowane i nudne. Nie jest ich jednak wiele, a wątek fabularny daje radę i cały czas coś się dzieje.
W wersji konsolowej nie wykryto zbyt wielu bugów, prócz momentami skaczącej animacji czy drobnych niedoróbek. Zobaczymy jak będzie to wyglądać w przypadku pecetów, ale jak pisze redaktor serwisu 1UP - "Grałem w The Third na wszystkich 3 platformach i edycja pecetowa jest zdecydowanie najlepsza.". Na tę opinię wpływają przede wszystkim bardziej płynna animacja, niż w przypadku konsol, czy - co raczej nikogo nie dziwi - lepsza oprawa wizualna, szczególnie w przypadku DirectX 11.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler