Batman: Arkham City - PhysX działa cuda!

Wczoraj poznaliśmy oficjalną datę premiery, natomiast dziś mamy dla Was gameplay z Batman: Arkham City w wersji na PC.

@ 19.10.2011, 11:23
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360, wiiu

Batman: Arkham City - PhysX działa cuda!

Wczoraj poznaliśmy oficjalną datę premiery, natomiast dziś mamy dla Was gameplay z Batman: Arkham City w wersji na PC. Filmik przedstawia w jaki sposób produkcja RockSteady wykorzysta technologię PhysX.

Muszę przyznać, że efekt końcowy robi piorunujące wrażenie. Wsparcie ze strony NVIDII zapewnia nie tylko znacznie lepszą fizykę i oprawę graficzną, ale ma również wpływ na szczegółowość otoczenia. Video da Wam także odpowiedź na temat optymalizacji – karty na których testowano nowego Batmana to stareńki GeForce 8800GT oraz całkiem nowy GTX 560. W obu przypadkach gra jest równie płynna, choć naturalnie technologią PhysX cieszyć będą się posiadacze nowszego urządzenia.



Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdudek90r   @   12:56, 19.10.2011
Na GTX 560 efekt świetny ale na 8800GT też pięknie wygląda
0 kudosLoczek3545   @   13:56, 19.10.2011
:o.O:Świetnie to wygląda na obu grafikach ale PhysX robi to co do niego należy.
0 kudossasuke257   @   14:03, 19.10.2011
Ja osobiście posiadam GeForce 9600 GT 512 Mb Ram i Batman AA też nie wyglądał źle a nawet byłem zaskoczony że wyglądał tak dobrze i działał tak płynnie. Mam nadzieję że jeszcze tego Batmana udźwignie potem zrobię modernizację sprzętu.
0 kudosDaerdin   @   15:31, 19.10.2011
Gra cudnie wygląda. Coraz większa ochota mi się na nią robi, na pewno kupię, ale dopiero w przyszłym roku.
0 kudosFox46   @   17:17, 19.10.2011
Na mnie to wrażenia nie robi taki niepotrzebny bajer
0 kudosMicMus123456789   @   17:27, 19.10.2011
Wrażenie niezłe robi trzeba przyznać Dumny Kupić grę trzeba pytanie kiedy xD
0 kudosRavnarr   @   18:30, 19.10.2011
Cytat: Fox46
Na mnie to wrażenia nie robi taki niepotrzebny bajer
No masz, ale jak gra nie ma super grafiki i efektów, to narzekasz ile wlezie. Weź się zdecyduj...

Wygląda super, w zasadzie wersja na PC będzie pozbawiona jedynych błędów, które miała wersja konsolowa. Czyli - gra idealna.
0 kudosfreddiebulsara   @   20:23, 19.10.2011
Swietnie to wyglada,moj apetyt na ta gre urosl jeszcze bardziej,i nawet dobrze sie zlozylo ze premiera jest 18 listopada bo bede mogl bez zadnych przeszkod i zastanawiania sie kupic najpierw L.A.Norie a pozniej Batmana no i zimowe wieczory zajete Uśmiech
0 kudosguy_fawkes   @   21:16, 19.10.2011
Wygląda fajnie, ale jak dla mnie to siłowe przekonanie do kupienia GF, i to nowego. Nie chce mi się zbytnio wierzyć, by na obu kartach odpalono grę w tych samych detalach, szczególnie w przypadku pierwszego ujęcia. Poza tym z tego co mi wiadomo, PhysX współpracuje z GeForce'ami od 8xxx wzwyż. Więc niby czemu nie można tych efektów odpalić na 8800GT? Może tylko dlatego, że zbyt mało wydajna, a nie za bardzo przestarzała technologicznie?
A posiadacze najmocniejszych Radeonów mają się obejść smakiem? Sorry, ale dymki i karteczki fruwające w powietrzu też chciałbym widzieć. Dumny
0 kudosmelman123   @   22:18, 19.10.2011
No to czas się przenieść na wydajniejsze karty graficzne Nvidii Dumny
0 kudosguy_fawkes   @   22:38, 19.10.2011
Wydajniejsze w cudzysłowiu chyba. Każda "wydajna" karta GF ma swój odpowiednik u AMD. Jedyna różnica to ten zafajdany PhysX, który ładują do wielu gier, bo Nvidia smaruje kasą. Odczuwalny jest brak ujednoliconego standardu, obsługiwanego przez układy obu producentów.
0 kudosmelman123   @   22:40, 19.10.2011
Większość znanych gier, jest właśnie robiona wydajnościowo pod Nvidie + PhysX Uśmiech
0 kudosguy_fawkes   @   22:43, 19.10.2011
Owszem. I stąd powszechne przekonanie o gorszych jakościowo sterownikach do Radeonów. Mało jest gier bez propagandy zielonych na początku. A jeszcze mniej z propagandą czerwonych. Dumny
Dodaj Odpowiedź