Crysis 2 celuje w minimum 90% z ocen.
Nathan Camarillo ze studia Crytek, twierdzi że jedynie gry ze średnią ocen powyżej 90%, robią w dzisiejszych czasach wrażenie i mają możliwość przebicia się przez rynek.
B92 @ 18.01.2011, 10:20
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym.
Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator.
Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
Bartłomiej "B92" Koczenasz
pc, ps3, xbox 360
Nathan Camarillo ze studia Crytek, twierdzi że jedynie gry ze średnią ocen powyżej 90%, robią w dzisiejszych czasach wrażenie i mają możliwość przebicia się przez rynek. Taką właśnie grą ma być Crysis 2.
W wywiadzie dla CVG, Nathan wypowiedział się o swojej nowej produkcji w ten sposób:
"Uważam, że gra musi mieć powyżej 90%, by mogła wywrzeć wrażenie w jakimkolwiek gatunku w obecnych czasach. Poprzeczka jest zawieszona tak wysoko, że wydawcy i developerzy muszą bardzo się wysilić, by stworzyć grę na najwyższym poziomie. Jeśli chcesz być rozpoznawanym, niezależnie od reprezentowanego gatunku, musisz po prostu stworzyć możliwie najlepszy produkt."
Święte słowa. W dzisiejszych czasach skala ocen jest tak "zniekształcona", że 7 to dla gracza średnia pozycja, 8 znaczy mniej więcej "ewentualnie można zagrać", 9 to dopiero gra, w którą warto zagrać, a 10 to nic innego jak "must play".
Jak natomiast będzie z samym Crysisem 2? Przekonamy się po premierze. Poprzednie odsłony wyrobiły nazwie Crysis dobrą markę, co pozwoli na niezły start, ale i zarazem zwiększy oczekiwania. Choć szczerze przyznam, że pierwsza część mnie osobiście nie zachwyciła. Grało się nawet fajnie, ale poza doskonałą techniką nie widziałem w tym tytule nic więcej.
A Wy jak sadzicie? Crysis 2 jest wstanie przebić barierę 90%, czy "sztuczki technologiczne" już nie robią takiego wrażenia jak parę lat temu?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler