Valve zachęca do tworzenia dodatków dla Team Fortressa.
Zasadnicza różnica między "zwykłymi" produkcjami i grami skupionymi na rozgrywce online polega na tym, że w tych drugich bardzo wiele zależy od społeczności.
Tru @ 16.01.2010, 10:15
Mateusz "Tru" Prawda
pc, xbox 360
Zasadnicza różnica między "zwykłymi" produkcjami i grami skupionymi na rozgrywce online polega na tym, że w tych drugich bardzo wiele zależy od społeczności. I choć twórcy Team Fortress 2 na serwerowe pustki nie narzekają, to i tak doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu.
Dlatego też Valve postanowiło wyjść naprzeciw graczom-designerom uruchamiając specjalną stronę, dzięki której wszyscy zainteresowani tworzeniem dodatków do gry mogą dowiedzieć się najważniejszych rzeczy na ten temat. Ten swoisty nieźle, a co najważniejsze przejrzyście zaprojektowany mini-przewodnik ma w założeniach zachęcać grafików do zaprezentowania swoich możliwości.
Jak podkreślają twórcy, w trakcie rozgrywki stworzona przez nas broń, bądź inny przedmiot może zostać podniesiony przez innych graczy. Może więc okazać się, że autorska pukawka zostanie wykorzystana przeciwko twórcy.
A więc do dzieła. Miliony graczy wypatrują Waszych autorskich pomysłów, a przecież niewiele jest obecnie gier, umożliwiających zaprezentowanie wizji artystycznych szerszej publice.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler