Infinity Ward odpowiada na petycję graczy dotyczącą dedykowanych serwerów w Modern Warfare 2!

Odkąd jasnym się stało, że Infinity Ward nie zamierza wprowadzić do najnowszej odsłony serii Call of Duty wsparcia dla dedykowanych serwerów na PC, gracze z całego świata wpadli, delikatnie mówiąc, w szał.

@ 04.11.2009, 20:25
pc, ps3, xbox 360

Infinity Ward odpowiada na petycję graczy dotyczącą dedykowanych serwerów w Modern Warfare 2!

Odkąd jasnym się stało, że Infinity Ward nie zamierza wprowadzić do najnowszej odsłony serii Call of Duty wsparcia dla dedykowanych serwerów na PC, gracze z całego świata wpadli, delikatnie mówiąc, w szał. Niektórzy ograniczyli swoją działalność do ogólnie pojętego biadolenia, niejednokrotnie połączonego z aktywnym złorzeczeniem w różnych miejscach sieci, inni podjęli próbę przekonania deweloperów, że decyzja owa swą treścią i późniejszymi konsekwencjami zakrawa jednak na absurdalną. Ostatnią deską ratunku, jak to zazwyczaj bywa w tego rodzaju sytuacjach, wydało się napisanie petycji z wyraźnym przesłaniem w niej ujętym, skierowanej bezpośrednio do ludzi za produkt odpowiedzialnych. Pod wspomnianą podpisało się około 180 tysięcy fanów cyklu, desperacko pragnących zerwania więzi wszelakich ze Steam i powrotu do tradycyjnego obsługiwania meczów sieciowych. Przedstawicielstwo producentów zdecydowało się na przedyskutowanie wszelkich niejasności z miłośnikami swej twórczości, czyniąc to na forum społeczności Best Buy. Odpowiedzi udzielali panowie Mackey McCandlish oraz Ryan Lastimosa, zaś z ich słów pragniemy przytoczyć Wam 2 właściwie najistotniejsze fakty. Przeczytajcie poniższe, na pierwszy ogień zagadnienie serwerów dedykowanych.

Czujemy, że wersja na PC jest świetna w obecnej formie. Włożyliśmy mnóstwo pracy w IWnet, celem zapewniania lepszych odczuć płynących z rozgrywki na PC naszym użytkownikom. Wierzymy, że MW2 jest lepsze niż CoD4:MW. Powodem, dla którego istnieje iw.net, jest chęć usprawnienia odczuć płynących z gameplayu dla odbiorców. Jeśli w przyszłości zaistnieje potrzeba dodania czegoś ponadto, odniesiemy się do takowej. Naszym celem jest zapewnienia najlepszych doświadczeń naszym graczom, więc niczego nigdy nie wyrzucamy do kosza. Zawsze oceniamy dostępne nam opcje. - czytamy.

Infinity Ward odpowiada na petycję graczy dotyczącą dedykowanych serwerów w Modern Warfare 2!

No dobra, pozwólcie, że nie będę odnosił się do każdej z tych bzdur osobno, a skomentuję jedynie malutki wycinek, resztę roboty pozostawiając do wykonania Wam, na forum ma się rozumieć. Kiedy czytam, że "Jeśli w przyszłości zaistnieje potrzeba dodania czegoś ponadto..." i widzę, iż niemal 200 tysięcy graczy wyraźnie zauważa "potrzebę" właśnie teraz (no dobra, część frustratów podpisywało się tam kilkakrotnie, nie przeczę), to zwyczajnie głupieję. Pewnie nie tylko ja zresztą. Panowie z IW, albo w istocie macie jeszcze jakieś asy w rękawach jeśli o multi chodzi, albo po prostu wdrażacie bezsensownie nowe filozofie, forsując przydatność autorskiej usługi oraz przedstawiając ją jako substytut sprawdzonych i lubianych rozwiązań. Z czego to drugie jest raczej bardziej pewnym - wszak zapisane zostało, że "Jeśli w przyszłości zaistnieje potrzeba dodania czegoś ponadto...", to te cholerne dedykowane serwery wrócą do łask prędzej czy później. Zresztą, przeczytajcie jeszcze odpowiedź na pytanie, odnośnie maksymalnej ilości ludzi zmagających się w jednym momencie i pięciosekundowych opóźnień, w przypadku przenosin hosta:

Tak, opóźnienia będą. Maksymalna ilość graczy w jednej sesji wyniesie 18 (9 na 9). Soft ma wielką tolerancję na wszelkie opóźnienia. - głosi wyjaśnienie.

Infinity Ward odpowiada na petycję graczy dotyczącą dedykowanych serwerów w Modern Warfare 2!

Wiecie co? Cieszę się, że nigdy nie dane było mi się wkręcić na poważnie w sieciowe starcia przy CoDach jakichkolwiek. Szkoda, doprawdy szkoda, że chłopaki z Infinity Ward tak bardzo chcą rozzłościć odbiorców największej premiery tego roku, jeśli o shootery chodzi. Czy gra się sprzeda? No jasne, nie ma prawa uczynić niczego innego, sukces finansowy jest wszak wpisany w sens jej istnienia. Tym bardziej dziwi to, w jakim kierunku podążają zmiany wprowadzane przez deweloperów. Wy uważacie je za lepsze? Czekamy na opinie.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPapisotoromek   @   20:50, 04.11.2009
To jest jak popełnianie samobójstwa z uśmiechem na twarzy xD
0 kudosFox46   @   21:47, 04.11.2009
9 vs 9 na jednej mapie !! to jest śmieszne co to CS???? w MW1 mieliśmy 25 na 25 to jest jakiś żart !!
0 kudosseth   @   23:18, 04.11.2009
25 na 25 ? mi 32 graczy na serwerze wystarczyło bo reszta potem już nie była grywalna... zwykły quake się robił przy 50 graczach na jednym serwie...

Trochę w to pogrywałem więc...
0 kudosKawira   @   10:01, 05.11.2009
No ja osobiście lubiłem tak 16-20 na stronę...zgadzam się w zupełności ze stwierdzeniem, że to samobójstwo z uśmiechem na twarzy ;p
0 kudosZ_o_m_o   @   14:46, 05.11.2009
przy 5vs5 robiło się coś takiego że ktoś dobry z skillem i umiejętnościami potrafił cały 5 osoby Team wybić w 2 minuty ...
0 kudosFox46   @   17:26, 05.11.2009
I nie kapuje ludzi dla których COD:MW2 jest obowiązkowe mimo wszystko to kupią to w sumie wydawanie kasy w błoto pograją może z 3 dni albo tydzień i gra wyląduje na polce a z dysku zniknie i czy opłaca się wydawać 120zł na na 4godzinny SinglePlayer i paru dniowy Multi ?? moim zdaniem nie
0 kudosPyRsHaL   @   17:44, 05.11.2009
Mało graczy = Więcej kampienia! To ma być żart!?
0 kudosFox46   @   19:59, 05.11.2009
Ja leje na tego Coda Bo jakby nie było MW1 sprzedał się najsłabiej w wersji na PC 1 milion tylko 4 miliony na Srajboksa360 i 2miliony na PS3 teraz bardziej MW2 jest robiony pod konsolę i nie zdziwiłbym się jakby w wersji na PC sprzedał się w 400 tysiącach albo i mniej
0 kudosLucas-AT   @   21:03, 05.11.2009
Cytat: Fox46
Ja leje na tego Coda Bo jakby nie było MW1 sprzedał się najsłabiej w wersji na PC 1 milion tylko 4 miliony na Srajboksa360 i 2miliony na PS3 teraz bardziej MW2 jest robiony pod konsolę i nie zdziwiłbym się jakby w wersji na PC sprzedał się w 400 tysiącach albo i mniej


7.87 miliona na X360, 4.70 miliona na PS3 i 630 tysięcy na DSa.
Dodaj Odpowiedź