Producent FFXIII o zmianach w oprawie graficznej tytułu
Yoshinori Kitase z ekipy pracującej nad Final Fantasy XIII, wypowiedział się na temat zmian w oprawie wizualnej tytułu, które dawało się zauważyć podczas porównania screenów z dwóch różnych etapów prac nad programem.
Janek_wad @ 31.08.2009, 15:44
Marcin "Janek_wad" Janicki
ps3, xbox 360
Yoshinori Kitase z ekipy pracującej nad Final Fantasy XIII, wypowiedział się na temat zmian w oprawie wizualnej tytułu, które dawało się zauważyć podczas porównania screenów z dwóch różnych etapów prac nad programem. Jak nietrudno zauważyć, zamieszczone poniżej obrazki różnią się miedzy sobą dość znacznie. Większa liczba detali dość wyraźnie sugeruje, iż deweloperowi udało się uwolnić drzemiący w nextgenowych maszynkach potencjał.
Pierwsze screeny mogą bardzo mocno różnić się od tego, co prezentujemy obecnie. To jest jeden z etapów developingu - musimy poczuć ile można wycisnąć z systemu. Czasem pewne rzeczy ulegają poprawkom, czasem liczba polygonów modeli postaci zostaje zredukowana. - przyznał Kitase, dodając jeszcze: Obecnie najważniejsze jest dla nas to, by gra działała płynnie na obydwu konsolach. Dokonaliśmy pewnych zmian, aczkolwiek wszystkie dotyczą obydwu maszynek. Robimy to tylko i wyłącznie po to, by zaoferować graczom produkt najwyższej jakości.
Patrząc na poniższe screeny trzeba przyznać, że różnice są doprawdy ogromne. Zmiany cieszą nas zatem podwójnie. Ciekawe, ile mocy mają jeszcze w zapasie najnowsze konsole Sony oraz Microsoftu. Cóż, nie mam nic przeciwko, by wszyscy programiści pracowali tak, jak ludzie z Square-Enix.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler