Cities in Motion (PC)

ObserwujMam (16)Gram (4)Ukończone (3)Kupię (3)

Cities in Motion (PC) - recenzja gry


@ 14.03.2011, 13:58


Kolejnym, bardzo istotnym czynnikiem (a może i nawet najważniejszym), który powinniśmy uwzględnić przy tworzeniu sieci komunikacyjnej, jest rozmieszczenie odpowiednich grup społecznych w mieście. Musimy więc wziąć pod uwagę np. ulokowanie domów robotników, studentów, biznesmenów, czy też turystów i połączyć je np. z ich zakładami pracy, ze sklepami, w których robią zakupy, czy z miejscami, w których wypoczywają. Wszystkie te informacje możemy pozyskać dzięki zaimplementowanemu filtrowi, który dokładnie oznaczy na mapie wszelkie pożądane przez nas informacje tego typu. Świetna sprawa!

Autorzy oddali do naszej dyspozycji dwa główne tryby rozgrywki. Pierwszym z nich jest oczywiście kampania, składająca się z dwunastu misji. Każda z nich ulokuje nas w nieco innym okresie czasowym, jak również przeniesie do innej metropolii (choć oczywiście będą się one powtarzały). Jak to bywa w kampaniach, nie będziemy mogli całkowicie swobodnie prowadzić swojego przedsiębiorstwa, bowiem każda misja da nam pewne z góry narzucone wytyczne, do których realizacji będziemy dążyć. Także podczas jej trwania dostaniemy pewne przymusowe zadania, które winniśmy wykonać (na szczęście dostaniemy za to stosowne wynagrodzenie). Pojawią się też pewne zlecenia, których przyjmowanie wprawdzie nie będzie obowiązkowe, ale często opłacalne dla naszego przedsiębiorstwa. Oprócz kampanii, możemy jeszcze przejść do trybu swobodnej rozgrywki, w którym wybierzemy miasto w jakim zechcemy rozwinąć naszą firmę oraz dokładnie sprecyzujemy okres czasowy, do którego zechcemy się przenieść. Model swobodnej rozgrywki jest całkiem w porządku, ale to jednak kampania wiedzie zdecydowany prym i to ona przysporzy nam prawdziwej frajdy!

!—z3--!

Choć w tego typu produkcjach jakość elementów audio-wizualnych nie jest najważniejsza, Cities in Motion wychodzi obronną ręką. Ciężko mówić co prawda o jakiś nowoczesnych technologiach graficznych, ale wysoki poziom przejrzystości i estetyki produkcji w bardzo dużym stopniu wpływa na przyjemność z jej odbioru. Świetnie przygotowano też kwestię udźwiękowienia, implementując „kawałki” muzyczne idealnie pasujące do okresu czasowego, w którym się znajdziemy. Co jednak najważniejsze, muzyka rewelacyjnie wpływa na nastrój gracza i pozwala dodatkowo delektować się zabawą.

Jestem jak najbardziej zadowolony z tego, co oferuje Cities in Motion. Zupełnie nieznane studio zachowało najwyższy poziom profesjonalizmu, dając nam produkt stojący na naprawdę wysokim poziomie! Wszyscy sympatycy gier o tematyce transportowej powinni być całkowicie usatysfakcjonowani i gwarantuję, że z wielką przyjemnością spędzicie przy produkcji wiele, wiele godzin.


Długość gry wg redakcji:
25h
Długość gry wg czytelników:
3h 1min

oceny graczy
Dobra Grafika:
Nieco przestarzała, ale przyjemna i estetyczna.
Świetny Dźwięk:
Bardzo klimatyczny i nastrojowy, idealnie pasujący do gry o takiej tematyce.
Genialna Grywalność:
Gra posiada ogromne pokłady frajdy i gwarantuje zabawę na długie godziny!
Świetne Pomysł i założenia:
Może i ameryki nie odkryto, ale zebrano masę dobrych pomysłów!
Świetna Interakcja i fizyka:
Mamy bardzo duży wpływ na to co się dzieje w miastach, z dosłownie paroma wyjątkami!
Słowo na koniec:
Cities in Motion to gra na bardzo wysokim poziomie, ciężko jej coś zarzucić!
Werdykt - Świetna gra!
Screeny z Cities in Motion (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosGilberto   @   14:18, 14.03.2011
Bardzo lubię takie gierki, chyba się skuszę! Dobra recka, i jak Zidan wystawił taką ocenę, to pewnie jest nie głupia Szczęśliwy
0 kudosSpiki   @   19:02, 14.03.2011
Hmm ciekawy tytuł. Przy najbliższej okazji kupię :]
0 kudosAndero   @   16:40, 26.03.2011
Lubie takie gierki tylko szkoda że jestem spłukany to bym pobiegł do empiku. A spłukany jestem dlatego że kupiłem anno 1400 gorąco polecam. Uśmiech