Cities in Motion (PC) - okladka

Cities in Motion (PC)

Premiera:
22 lutego 2011
Premiera PL:
22 kwietnia 2011
Platformy:
Gatunek:
Ekonomiczna
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (16)Gram (4)Ukończone (3)Kupię (3)

Opis Cities in Motion (PC)
szewczu @ 12:23 21.08.2010
Sławomir "szewczu" Szewczyk
Concept Artist & Matte Painting

Śr. długość gry: 3h 1min

+ czaswięcej

Cities in Motion to produkcja studia Colossal Order, która daje nam możliwość pokierowania pracami nad tworzeniem transportu miejskiego, jak i tego pomiędzy miastami. Tytuł przeznaczony jest dla posiadaczy komputerów PC.

Cities in Motion stawia przed graczami zadanie zorganizowania publicznego transportu w największych europejskich metropoliach, takich jak Wiedeń czy Berlin. Okres, w którym przychodzi nam zmagać się z tymi wyzwaniami obejmuje lata od roku 1920, aż do 2020. Czas ten poświęcimy na konstruowanie linii autobusów, tramwajów, metra, czy nawet komunikacji wodnej. W sumie do naszej dyspozycji oddane zostało 30 rodzajów środków transportu.

Podejmowane w trakcie zabawy decyzje wpływają między innymi na ekonomię i rozwój miast. Te ostatnie skrupulatnie są symulowane, byśmy mogli podglądać ich mieszkańców i sprawdzać jak korzystających z udostępnianych im pojazdów.

Wszystkich atrakcji doświadczymy w 12 misjach kampanii, trybie wolnej rozgrywki albo w scenariuszach tworzonych przy pomocy edytora map. Cities in Motion nie oferuje trybu multiplayer.


Wkład w encyklopedię mieli:   Gilberto,
PEGI: Od 3 lat
Screeny z Cities in Motion (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosNondorian   @   22:13, 30.03.2011
Ciekawe czy dorówna grywalnością Transport Tycoon, w który nigdy nie grałem zbyt wiele, ale mój brat zabawiał się nim odkąd pamiętam (oczywiście z pewnymi przerwami). Grunt, żeby łatwo było ogarnąć ogólne zasady, ale gra była mimo to rozbudowana do maksimum Uśmiech
0 kudosamdep50   @   11:00, 11.01.2012
Gra Cities in Motion jest kolejnym przypadkiem z tych, które są niestety częste w świecie gier - nowa wersja, lub jak tu gra oparta na dokładnie tym samym pomyśle, jest o wiele g o r s z a od pierwowzoru.

Właściwie pierwowzorów było kilka, ja mam Traffic Giant Gold.
Widok w rzucie izometrycznym, trudne sterowanie,, mapa miasta "jeździ" w różne strony zanim się trafi dokładnie w potrzebne miejsce, no i nowe komputery nie chcą już z tą grą gadać. ;)
To zdumiewające - w CiM grafika kilkanaście razy lepsza, sterowanie dobre, wszystko pięknie śmiga, a grać się nie chce ...

JAK oni to robią? A może raczej JAK robili to tamci, od tych pierwowzorów? Nie spotkałam tak dobrej gry ekonomicznej jak stare Industry Giant, na przykład.

Tutaj tak samo - trudno wskazać jakiekolwiek konkretne braki CiM - a jednak... nie wciąga ... Przy Traffic Giant spędzałam godziny piekląc się na to niewygodne sterowanie, a jednocześnie bawiło mnie to planowanie, obserwowanie mikroskopijnych ludzików na przystankach i nieco tylko większych pojazdów.

Może trochę winy za inny odbiór CiM ponoszą dwie rzeczy, na które niby nie zwraca się uwagi przy tego typu grze, a które jednak tworzą atmosferę - to kolorystyka i muzyka. Kolory i muzyka w CiM są smutne.
W Traffic Giant jak w większości tych starych gier, kolory są czyste i wesołe - nie było takich możliwości technicznych, aby hasać z paletą barw, żadnych niuansów, półcieni, itp. No i bardzo dobrze, jak się okazuje. Puszcza oko
A CiM ma kolorystykę (muzykę też) jak z jakiegoś mrocznego RPG. A to nie ten rodzaj przecież....
0 kudosPowlSiz   @   21:12, 04.09.2012
Gra dobra ale po dłuższym czasie robi się nudna...
Mam nadzieję ,że w CiM 2 coś z tym zrobią...
Dodaj Odpowiedź