Cities in Motion (PC)

ObserwujMam (16)Gram (4)Ukończone (3)Kupię (3)

Kody do Cities in Motion (PC)


bat2008kam @ 22:06 24.08.2011
Bartek "bat2008kam"

Aby aktywować kody, wykonuj opisane poniżej czynności:

- Odszukaj katalog, w którym przechowywane są dane gry. Jego domyślna lokalizacja to:

\Moje dokumenty\Cities in Motion

- Wykonaj kopię bezpieczestwa pliku config.script, a następnie przystąp do edycji jego zawartości, wykorzystując do tego celu Notatnik.

- Odszukaj linijkę:

$debug = false;

i dokonaj zamiany na:

$debug = true;

- Dodaj na samym końcu pliku linijkę:

$disableDebug = false;


Możesz już zapisać zmiany i uruchomić grę.

W trakcie rozgrywki będą teraz dostępne następujące skróty klawiszowe:

F1 – przeskok o jeden dzień

F2 – zaliczenie cellów scenariusza

F3 – 10000 gotówki

F4 – pominięcie w celach scenariusza konieczności przewożenia pasażerów

F12 – otwarcie okna konsoli

Screeny z Cities in Motion (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosamdep50   @   18:24, 16.01.2012
W jedną ze starych gier transportowych, Traffic Giant, grało mi się całkiem fajnie - irytujące było sterowanie, grafika - wiadomo, rzut izometryczny, ale kolorki wesołe, miło się patrzyło, ale to co najważniejsze, czyli zarządzanie firmą transportu miejskiego, szło całkiem sprawnie.

I dawało się osiągnąć zysk... czasem łatwiej, czasem trudniej, ale było to całkiem możliwe i logicznie funkcjonowało.

W Cities in Motion właśnie odszukałam artykuł o kodach do gry - nie daję rady osiągnąć zysku z działalności na najniższym poziomie trudności!

Jakieś inne założenia dali, czy licho wie co - pasażerowie tłoczą się na przystankach, autobusy wszystkie pękają w szwach, a firma ma dużą stratę! I z niesmakiem, ale muszę użyć kodu na kasę, chociażby po to, aby zobaczyć, co będzie dalej...

Post 2

Ponieważ użyłam wskazanych kodów, podzielę się efektem. Puszcza oko

U mnie plik skryptu nazywa się settings.script - reszta się zgadza, gra nie padła Puszcza oko wszystko normalnie działa i można sobie dodać kasę, żeby nie zbankrutować.

Ale o wiele lepsze jest to, że po zmianie w pliku skryptu w Edytorze map pokazało się to, co powinno być, a normalnie nie ma!
Jak wiadomo w grze miasta "rosną", a nowe budynki często są w aktualnym dla danej epoki stylu.
Ta właśnie funkcja - pojawiania się nowych budynków w odpowiednich dla nich latach - została odblokowana w Edytorze!

Teraz mogę sobie zrobić naprawdę porządną własną mapę - SUPER!! Szczęśliwy Szczęśliwy

Jest taka opcja 'edytuj' aby nie pisać 2 postów pod rząd.
Gilberto.