Atlantis III: The New World (PC)

ObserwujMam (22)Gram (1)Ukończone (5)Kupię (3)

Poradnik do Atlantis III: The New World (PC)


Ogidogi @ 09:44 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Tam masz dotrzeć i nie ma przeproś!
Podejdź do przodu i podnieś pniak, który zobaczysz z lewej. Przejdź dalej, aż dotrzesz do drzewa na końcu ścieżki. Połóż pniaczek przy korzeniach i wespnij się na drzewo. Przeszedłszy na drugą stronę, podnieś leżący z lewej kamień.

Niezła sztuczka! A to ci... Trrrach!
Drzewo się załamie, ale ty się nie łam, tylko przejdź dalej, aż drogę zagrodzi ci spory tygrys. Poczekaj, aż będzie mniej więcej w połowie drogi za kamiennym murkiem. Rzuć kamieniem w tygrysa. Jeżeli rzucisz we właściwym momencie, bestia przeskoczy przez murek i wpadnie w lotne piaski, ssące wszystko niczym urząd podatkowy. Jeżeli źle obliczysz czas, tygrys dopadnie cię i trzeba będzie spróbować powtórnie.

Teraz!
Pozbywszy się tygrysa, podnieś sporą gałąź po prawej – uważając, by nie wpaść w jamę z piaskiem. Miń ją z lewej i przejdź dalej (z prawej też masz ruchome piaski). Po dotarciu do głazu, podważ go gałęzią. Idź przed siebie. Po prawej stronie, na końcu ścieżki zobaczysz białego wilka. Na razie go zostaw i idź dalej przed siebie pomiędzy skałami. Przedostawszy się przez skaliste przejście, zobaczysz w oddali niedźwiedzia – którego też radzę zostawić w spokoju. Teraz uważaj – na prawo jest czarny wilk i trzeba go podpuścić – by za tobą pogonił. Teraz szybko zwrot w tył i biegiem do miejsca, gdzie był biały wilk. Białe wygrywa, czarne przegrywa! Wróć do miejsca, gdzie siedział czarny wilk. Po lewej stronie masz długą żerdź. Weź ją.

Żerdź, której strzegło czarne wilczysko.
Przejdź dalej piaszczystą ścieżką – unikniesz spotkania z niedźwiedziem . Kiedy nie będziesz mógł iść dalej, skorzystaj z żerdzi. Opierając ją o kamień z lewej i w dole. Potem idź prosto przed siebie, aż dotrzesz do wody, w której leży drewniana kłoda. Przejdź po kłodzie.

Nie pękaj, tylko właź na pień.
Potem przejdź po skałach na sam szczyt. Spójrz w górę, by zobaczyć tajemniczy balon. Kliknij go - i jazda w górę!

Klik!
Rozejrzawszy się dookoła, stwierdzisz, że tkwisz w kolejnym pomieszczeniu, z którego możesz dostrzec mniejsze – i kolejną czaszkę. Obok niej leży urządzenie do miotania włóczni. Weź je i podnieś czaszkę. Po raz wtóry musisz odszukać czarnego delfina, który powie, że korzystając z miotacza można zabić mamuta. Usłyszysz też od niego, że trzeba ci będzie wejść w czwarte drzwi z lewej i trzecie z lewej. Spójrz w lewo i kliknij balon, co cię przeniesie do latającego urządzenia (coś takiego mogłeś oglądać w grze „Schizm”). Wyjdź z niej przez klapę w podłodze. Kiedy zejdziesz, okaże się, że pień odpłynął. Ale nie łam się jak radziecka żyletka, tylko spójrz w prawo, by zobaczyć na skale wizerunek białego wilka.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis III: The New World (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?